kan niet meer downloaden, bestanden verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

greacus

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2009
Hoi,
Wanneer ik iets naar een specifieke map download, valt daar na het downloaden niets te zien, de bestanden verdwijnen gewoon. Ik heb al een beetje gegoogled en het schijnt dat er redelijk wat mensen last van hebben.

(http://www.vistax64.com/vista-general/6555-downloaded-files-disappear-actually-never-appear.html)

Er staan een aantal dingen die dit probleem op zouden moeten lossen maar die werken niet.

Misschien ligt het aan mijn virusscanner, ik heb AVG free. Vista geeft aan dat ik geen virusscanner heb maar ik heb AVG wel degelijk geinstalleerd. Misschien dat het daar aan kan liggen. Ook kan ik wel gewoon updaten(updates downloaden)

Verder heb ik vista service pack 2.

alvast bedankt

Hallo,

Welkom op helpmij.nl:thumb:,

Ik denk dat je een vervelend virus hebt opgelopen, scan daarom op virussen klik daarvoor op deze link.;)

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

bedankt dat je zosnel kon reageren

ik kom er helaas net achter dat m'n virusscanner t niet meer doen, als ik avg start krijg ik het bericht dat er een of ander bestand mist, waardoor avg niet opgestart kan worden. en omdat ik niet kan downloaden kan ik dus ook geen andere virusscanner downloaden.

ik heb trouwens nog wel een trial version van norton: norton security scan. maar die kan geen virussen verwijderen, kan ik dan eigenlijk ook handmatig doen(gewoon het bestand met virus deleten)?

Laatst bewerkt:
andere pc is kapot:rolleyes:
en nog een andere heeft geen internet(staat boven en ik heb geen draadloos netwerk)

probeer dan eens of je kan downloaden als je opstart in veilige modes MET netwerkondersteuning voor het xp opstartscherm op F8 drukken.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt, ik kan weer downloaden
1000× thx

greacus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan