Kan niet meer in D schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

kebabsnor

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Ik zit met het volgende probleem: als ik bij mijn pc naar de D schijf wil dan zegt die: De instructie op 0x15227b0d verwijst naar het geheugen op 0x9645c9aa. De lees- of schrijfbewerking (''written'') op het geheugen is mislukt. En dan kan ik op ok of annuleren klikken. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Probeer eens schijfcontrole
Rechts op D klikken dan eigenschappen extra nu controleren
Dan voor controleren en repareren kiezen
Kijken wat daar uitkomt sucses

Rama

Al geprobeerd dat is het zelfde als chkdsk dan zegt die dat hij de controle niet kan voltooien

Ik zou het zo ook niet weten,ben toch bang dat dat gedeelte van je harddisk kapot is
Misschien dat een ander nog een idee heeft

Download de laatste versie van Ubuntu, GNOME desktop, op de download pagina en kies Normale PC (Intel Pentium/Celeron/Core, AMD Athlon/Sempron), allemaal standaard geselecteerd.
Brand het gedownloade iso bestand op een cd.
Start de pc op vanaf deze cd (let op de BIOS instellingen, de CD drive moet als eerste in de volgorde van "boot devices" staan).

Selecteer een taal en kies "Try Ubuntu" of "Ubuntu uitproberen", Ubuntu draait nu vanaf de CD en er wordt niets op de harde schijf veranderd.

Als Ubuntu is opgestart zie je links een icoon met een huisje (home).
Na aanklikken zie je alle door Ubuntu gevonden partities op de schijf of schijven.
Als de disk geen ernstige fouten heeft kun je ze ook openen en de belangrijke bestanden kopieren naar een andere (externe USB) schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan