kan niet meer in hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart59

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
sederd vanmorgen kan ik niet meer in mijn hotmail of msn,ik krijg telkens de melding: je kan niet worden aangemeld omdat de aanmeldingsnaam niet bestaat of het wachtwoord onjuist is....en dat terwijl ik niks veranderd heb aan mijn hotmail.en gisteren nog alles goed werkte... ik kan ook geen nieuw paswoord aanmaken

mvg.
zou het ook kunnen dat iemand geprobeerd heeft in te loggen met een verkeerd passwoord dat het nu geblokkeerd is?

Laatst bewerkt:
het is me gelukt door hier wat rond te snuffelen en via https://accountservices.msn.com/uiresetpw.srf?lc=1043&id=2&vv=320 heb ik toch mijn paswoord kunnen vernieuwen.de vraag is alleen hoe kan het dat je van de ene dag op de andere niet meer kan inloggen met je pw terwijl je zelf niks veranderd hebt??

Je kan hulp maken van je Geheime Vraag, of stel die nu in!
En als er staat dat de Servecise niet bereikbaar is gewoon altijd blijven proberen, dag op dag!

Grtz ;) Stefano! ;)

Ik heb exact hetzelfde probleem, alleen nog wat erger.

ik weet mijn geheime vraag niet meer.

Ik heb hotmail gevalideerd en daarvoor een nieuw hotmail adres aangemaakt zodat ze met me kunnen corresponderen. Nu blijkt verdomme echter dat ik binnen een dag ook niet meer op dat nieuwe adres kan inloggen.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen dit op te lossen want ik word hier helemaal gestoord van. Heb ik iets (malware) op mijn laptop zitten ofzo? Zo ja, hoe krijg ik het eraf?

Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij is deze topic van 2007, dus lang niet actueel meer.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan