Kan niet meer in Mijn Documenten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huub Janssen

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2004
Berichten
26
Heb het volgende probleem met mijn PC:

Zodra ik op het icoontje van Mijn Documenten druk of
op Deze computer krijg ik de volgende foutmelding:

----------------------------------------------
Explorer

Explorer heeft een fout veroorzaakt in <onbekend>.
Explorer wordt nu afgesloten.

Als er zich problemen blijven voordoen , start
u de computer opnieuw op.
-------------------------------------------------

Beschik over een up to date virusscanner ( Norman ).
Doe diverse malen per week updaten.
 
en al gescant op spyware, ?
(ik weet niet of 't daar aan kan liggen, maar goed)
 
Geplaatst door Raymond Bos
Heb je dit pas? Zo ja, doe dan eens een systeemherstel.

Raymond bedankt voor het antwoorden.

Systeemherstel had ik al geprobeerd , maar bleek niet afdoende .
Verder heb ik al veel langer een probleem met systeemherstel , ik kan nl. niet terug bladeren in de tijd.
De knop van vorige maand beweegt wel , maar de kalender blijft gewoon staan op de maand waarin we leven.
Wat kan dat zijn ?

De problemen welke in dit bericht beschreven zijn heb ik nu sinds twee dagen.

Ik kreeg eerst nog een melding bij het opstarten :
Het systeem kon een één of ander window filetje niet vinden , had het opgeschreven maar ben het helaas kwijt geraakt.

Normaal heb ik nauwelijks problemen gekend met mijn PC , welke ik nu net drie jaar heb.

Huub.
 
Je zou eens een HijackThis log op het forum kunnen plaatsen


Laat allereerst je PC op Spyware/Adware/Malware en dergelijke troep scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Dan wordt je log geplaatst en zullen de experts er zo gauw mogelijk naar kijken.

Plaats je log dus in diezelfde topic en open niet zelf een nieuwe topic!!!
 
Laatst bewerkt:
Nu krijg ik bij de foutmelding te staan dat de fout gemaakt is in KERNEL32.DLL.

Maakt dit meer duidelijk voor jullie ?

Gr. Huub.
 
support.packardbell-europe.com/support/ faq/article/ART0347 geeft aan dat je IE moet updaten (volgens Google)
 
Allemaal bedankt voor jullie bijdrage , het probleem is opgelost.


H@NsiePanzzzer , bedankt voor de juiste richting aan te geven :
---------------------------------------------------------------
Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5
----------------------------------------------------------------

Dit was de juiste zet voor mij , daar heeft Pieter mij verder geholpen.

:thumb: :thumb: :thumb:
 
Graag gedaan Huub, en fijn dat het opgelost is :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan