kan niet meer in mijn router

Status
Niet open voor verdere reacties.

bbommel

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2011
Berichten
8
Ik wil mijn router opnieuw instaleren omdat ik geen draadloos internet meer heb, echter kan ik niet meer in de router komen.
Als ik de gebruikersnaam en het wachtwoord in vul kan ik niet in het webmanagement interface van de router komen.
Ik heb de grbruikersnaam en het wachtwoord niet veranderd.

mvg
Bbommel
 
En router ff resetten / terug naar fabrieks instellingen zetten?
Meestal reset knop een X aantal seconden ingedrukt houden.
 
kun je hem ook niet configureren of 'Return to Factory Default Settings' ???

aangezien u het wachtwoord niet heeft verwijderd raad ik u Deze website aan,
Hier staan de gegevens, deze kloppen tenzij u zelf alles heeft gewijzigd,

[Welk merk en type heeft u Router?]
 
ik heb een konig cmp-wnrouterkit 802.11n


kun je hem ook niet configureren of 'Return to Factory Default Settings' ???

aangezien u het wachtwoord niet heeft verwijderd raad ik u Deze website aan,
Hier staan de gegevens, deze kloppen tenzij u zelf alles heeft gewijzigd,

[Welk merk en type heeft u Router?]
 
Oke, maar komt u wel in uw router via de standaard gateway? of de dnsserver?

en wat mukkel zij, heeft dit ook iets geholpen??
 
om in uw router te komen gaat u naar Start>uitvoeren>cmd> u ziet nu hier opdrachtprompt en typt daar in: ipconfig /all ,dan ziet u daar in de lijst de Standaardgateway e.d.
 
via de standaardgateway vraagt hij dus mijn gebruikersnaam en wachtwoord, die ik volgens mij nooit aangepast heb. Maar via de gebruikelijke gebruikersnaam en wachtwoord kom ik er niet in.


om in uw router te komen gaat u naar Start>uitvoeren>cmd> u ziet nu hier opdrachtprompt en typt daar in: ipconfig /all ,dan ziet u daar in de lijst de Standaardgateway e.d.
 
Hmmm oke.

heeft u al contact opgenomen met u provider? deze zullen het wel moeten weten,
 
sorry voor de late reactie. ben even op vakantie geweest.
Heb contact opgenomen met mijn provider maar omdat het geen router van hun is hebben zij ook de inloggegevens niet.

hoe nu verder?

Hmmm oke.

heeft u al contact opgenomen met u provider? deze zullen het wel moeten weten,
 
Oke, fijn dat het toch gelukt is:D,

verander het wachtwoord nu wel in iets wat te onthouden is voordat je laptop het ook een keer niet meer weergeeft..

voor de rest mag je de vraag dan op 'is opgelost' zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan