kan niet meer inloggen op facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

reef66

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2012
Berichten
133
Ik heb sinds ± 1 week een probleem met facebook op m'n Androidtablet. Ik kan niet meer inloggen en krijg dan de melding:
De facebookservers konden tijdens aanmelding niet worden bereikt. Controleer je netwerkverbinding of probeer het later opnieuw. (No peer certificate[javax.netssl.SSLPeerUnverifiedException])
Ik kan echter wel gewoon op internet e.d.
Het vreemde is dat ik op m'n Androidsmartphone wel kan FB'en.

Bvd,
Ronald
 
wegens updates van sites of apps kan het zijn dat je certificaat is verlopen van de applicatie.

Al eens gekeken bij de app store of er een update is voor je facebook applicatie ?
Anders eens verwijderen en opnieuw installeren dat die dan weer opnieuw het certificaat pakt.
 
Ik heb sinds ± 1 week een probleem met facebook op m'n Androidtablet. Ik kan niet meer inloggen en krijg dan de melding:
De facebookservers konden tijdens aanmelding niet worden bereikt. Controleer je netwerkverbinding of probeer het later opnieuw. (No peer certificate[javax.netssl.SSLPeerUnverifiedException])
Ik kan echter wel gewoon op internet e.d.
Het vreemde is dat ik op m'n Androidsmartphone wel kan FB'en.

Bvd,
Ronald

Het probleem werd veroorzaakt doordat op de een of andere manier de datum van mijn tablet op 1 januari 2010 ofzo gesprongen was...
In ieder geval bedankt voor de reactie.

Problem solved!
 
Geldt voor meer mobiele applicaties dat ze dan niet werken oa Whatsapp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan