Kan niet meer inloggen op mijn MAC PRO!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tammmy29

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2011
Hallo allemaal,

Ik heb net iets heel erg stoms gedaan. Ik heb gister de oude mac pro van mijn broertje gekregen. Hij deed het gewoon helemaal maar met mijn stomme kop wou ik zijn inlog gegevens verwijderen en daarna die van mijn er in zetten. Dat heb ik gedaan bij accounts heb eerst zijn wachtwoord weggehaald en op leeg gezet en heb alles ik alles weggehaald bij geavanceerd?? en daarna op herstart geklikt. Zonder eerst mijn eigen inlog gegevens aan te maken. Mac pro start wel op maar blijft hangen bij het inlog scherm en daar kan ik nu niks meer doen omdat alles is weggehaald. Kan iemand mijn aub helpen wat ik nu moet doen. Want heb overal al gezocht en ik weet het echt niet meer word er een beetje radeloos van. (hopelijk is mijn verzoek een beetje duidelijk).

Alvast heel erg bedankt voor het reageren.

De installatie CD van MAC OSX erin doen, die mee is geleverd met de MAC Pro. Hiermee kun je het wachtwoord resetten.

Heb je deze CD niet, dan word het lastig. Dan zal je een nieuwe CD moeten regelen, bij de Apple Store. Maar de oude CD's zijn niet meer leverbaar, alleen de nieuwste versie van MAC OSX.

Harstikke bedankt. Kan het ook met de MAC OSX Leopard die heb ik wel namelijk. Of moet het echt de installatie CD van MAC OSX. Die cd heb ik niet en mijn broertje kan hem ook nergens vinden. Maar mijn vader heeft een apple pc zit daar toevallig ook zo'n cd bij of is dat alleen bij de notebooks.

Hoi harry,

Bedankt voor je reactie maar dat is helaas het probleem niet het heeft niks met mijn Apple ID te maken. Ik kan niet meer in mijn MAC book Pro komen omdat ik de beheerder (login account van mijn broertje) heb veranderd + alles verwijderd zonder dat ik voor me zelf een login account heb aangemaakt. Dus nu blijft in het opstartscherm hij nog steeds op mijn broertjes account staan maar kan er met geen mogelijkheid meer in komen. Dus ik denk dat ik maar moet doen wat vverloop zegt mijn mac book pro helemaal resetten.

Groetjes,
Tammy

Hoi, waar op Youtube moet ik zijn????

Ik heb eenzelfde probleem met de computer van mijn zwager (emac)
hij weet zijn wachtwoord niet meer, en we willen een nieuwe installatie eroverheen gooien,
maar de bestanden etc. behouden (dus niet wis) Als ie opstart vraagt ie om de gebruikersnaam + wachtwoord.

Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Het is niet toegestaan om in anderman's topic in te breken, bovendien is dit een topic uit 2011.
Maak zelf een nieuwe vraag aan en lees de voorwaarden nog eens door.
Succes verder op ons forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan