Kan niet meer inloggen op Router(ICIDU 300n ni-707534)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BjornRijpert

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2012
Hoi,

Ik heb nu net een nieuwe router gekocht, ik volg hierbij netjes het boekje. Ik kan ook de eerste keer inloggen, als eerste veranderde ik het wachtwoord aangezien die niet echt veilig is. Toen ik een keer probeerde in te loggen werkte de combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord niet meer. Dus ik dacht, ik heb hier een foutje gemaakt, ik reset hem zodat het wachtwoord wordt gereset. Nu kan ik niet eens meer inloggen met admin/admin... Ik heb hem al 3x gereset, ik heb hem aan en uit gezet. Ik weet dus nu niet meer wat ik moet doen om hem uberhaupt te kunnen configureren... Kan iemand mij hier misschien mee helpen?

Met vriendelijke groet,
Bjorn

Welkom op Helpmij.nl.:)

Reset knop enkele seconden ingedrukt gehouden met de stroom eraf? Neem aan dat je via een kabel op de router probeert in te loggen? Adres http://192.168.1.1

als je hem terug gezet hebt naar fabrieks instelling is het
gebruikersnaam: admin
ww admin

ok foutje ,dat zei je zelf al:D

Laatst bewerkt:
Ja, ik heb al de router uitgezet en dan 5 seconden de reset knop ingedrukt gehouden, ik heb geprobeerd met de router aan om hem te resetten. Ik heb de router uit en aan gezet. Ik heb de kabels allemaal los gemaakt en opnieuw ingeplugd. Ik weet dus niet hoe het kan dat hij niet admin/admin pakt als wachtwoord.

Resetknop indrukken, stroom eraf (resetknop ingedrukt houden ) halve minuut zo laten.
Stroom erop Resetknop nog steeds ingedrukt houden en 1 minuut zo laten.
Met een beetje geluk.......:)

Helaas geprobeerd, maar krijg hetzelfde, hij wilt nog steeds niet inloggen met admin/admin. :(

En Crash ja, ik zit met kabel verbonden, kan ook de router pingen en krijg reactie. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan