kan niet meer inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

debbie8

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2006
Hoi
Zit nu in de stress...
Gisteren heb ik geprobeerd internet op mijn laptop te zetten via @home. Dit ging niet zoals in de boekjes staat dus bij help gezocht naar wat niet lukte. Ik kreeg namelijk het scherm niet om de computernaam aan te geven. Via help stond er wel een methode via het configuratiescherm. De laptop is van mijn werk dus heb ik gellukig alles opgeschreven wat er stond alvorens te veranderen. Maar toen moest ik opnieuw opstarten en nu kan ik niet meer inloggen want hij herkent me niet meer ofzo. :(
Weet iemand wat ik hier nu moet invullen? of via de veilige modus dit kan omzeilen om de pc naam maar weer op origineel te zetten?

HELP
Desprate Deb

In veilige modus een herstelpunt zoeken van een datum toen alles nog goed werkte, in systeemherstel.

bedankt zover

Hoi dus ik zet pc aan en duw op F8. dan kom ik in het keuzelijstje (geheel in engels) welke optie moet ik daar dan kiezen?....
even iets meer info ik ben helaas geen hacker haha

gr deb

al geprobeerd

Hoi
Ja dat heb ik geprobeerd al maar dan komt hij uiteindelijk toch met het inlogscherm echter nu met alleen de regels gebruikersnaam en wachtwoord en niet meer domein. En dit luistert niet meer.

Er staan een stuk of 10 optie in het engels
3x Save mode ....
en iets met VGA etc.
Ik zal anders vanavond kijken wat de keuzes zijn.

Nee nog niet, moet ik dus bij gebruiker : administrator of Admin ofzo typen en bij wachtwoord niets? Enter.
proberen waard natuurlijk

Indien het een eigen laptop is, en je zelf XP hebt erop gezet, wordt er tijdens de installatie, gevraagd een wachtwoord op te geven, voor het administrator account, wat normaal verborgen is.

Mocht het door een derde zijn gedaan, daar even vragen wat het password is.

Indien het een laptop van de "zaak" is, bij de systeembeheerder even langsgaan.

Indien het laatste, is het ook niet mogelijk om een internet verbinding zomaar te bewerkstelligen, hij zoekt dan immers naar zijn domein, maar dan kan die systeembeheerder je meer over vertellen, indien van toepassing.

Ja ik hoopte dat er een manier was dat ik het wijzigen van de computernaam ongedaan kon maken of via DOS ofzo kon omzetten via HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\ComputerName\ComputerName
ofzoiets....??Anders op de biechtstoel dan maar;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan