Kan niet meer met een Administrator account inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moh@med

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Berichten
36
Hallo,

Met het run command 'Netplwiz' ben ik naar gebruikersaccounts gegaan, mijn bedoeling was om het wachtwoord invoeren bij aanmelden uit te vinken.
Hierna heb ik volgens mij iets doms gedaan: voor het admininstrator account heb ik via eigenschappen de gebruikersnaam+volledige naam+ beschrijving aangepast,
met als gevolg dat ik daarna niet meer met een administrator account kan inloggen.
Hoe kan ik dit oplossen? Ik kan nu alleen als gebruiker zonder admin rechten inloggen. Het gaat hier om een Windows 8 machine.

Alvast bedankt!
 
Hallo Mohamed. Oeps, en hoe zit het met rechts klikken muis gaat dat ook niet of.??

Systeemherstel, dat weet ik ook niet of dat werkt.
 
Zover ik weet is het Administrator account alleen in Veilige modus te gebruiken en in de rest van de tijd uitgeschakeld.
(Kan wel evt. worden ingschakeld, maar ik vermoed dat je daar niet aan bent geweest).
Het aanpassen van de account-omschrijving zal (naar mijn idee) het account niet negatief beïnvloeden qua gebruiksmogelijkheid.

Nu heb je het account HERNOEMD. Dan moet je (dus) op momenten dat je het Administrator account kunt gebruiken (vlgs. mij dus alleen in Veilige modus) niet Administrator invullen maar de naam waar je het account naar hernoemd had.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan