Kan niet meer naar een HTTPS site.

• Onderwerp starter Onderwerp starter htw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htw

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
Hallo,
Wanneer ik wil inloggen bij een bank op hun HTTPS site dan krijg ik het bekende "The page cannot be displayed" Als ik bij Tools - Internet options kijk dan zie ik dat het tabblad waar connections hoort te staan, alleen maar verticale streepjes laat zien.

Wie weet hier een oplossing voor?

Zal erg dankbaar zijn

Kan je ff iets preciezer zijn? Welke computer gebruik je? Welke router (waarschijnlijk zit 'm daar niet het probleem, maar toch)? Sinds wanneer werkt het niet (meer)? Welke browser gebruik je?

Het heeft altijd gewerkt totdat ik recentelijk een trojan horse 16 QHL te pakken had.
Na verwijdering daarvan en installatie van AVG 9.0 en Spyware doctor is het begonnen. Ik gebruik IE 6.0 en heb bij Tools - Internet Options - Security - Trusted sites reeds de "bank"sites ingevuld maar dat schijnt niet te helpen.
Over de router kan ik niets zeggen daar dit spul in Polehn staat en wel altijd heeft gewerkt. De router heb ik reeds gereset.

Ik weet niet zo 1,2,3 een antwoord, maar ik zou je aanraden ok één voor één de mogelijke problemen langs te gaan. Probeer bijvoorbeeld eerst een andere browser, zet de firewall eens uit, enz.
Als je dan de oorzaak van het probleem hebt gevonden kan is het veel makkelijker om de boel op te lossen.

Ondertussen zal ik even goed Googelen en nadenken over andere oplossingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan