kan niet meer op het netwerk en op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steef88

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Hallo,

Ik heb windows XP opnieuw geinstalleerd op mijn pc. maar nu kan ik niet meer in het netwerk komen/ of op internet (voor het installeren kon ik dat wel). Hoe kan ik weer op het netwerk komen? Als ik een thuisnetwerk wil instellen dan kan dat niet omdat de pc zegt dat niet alles is aangesloten (wat wel zo is)
alvast bedankt Stephan

Iets meer info zou wel wat handig zijn. Hoe verbind je met het netwerk, met of zonder draad? Wat voor router heb je?

Hallo,

Ik heb windows XP opnieuw geinstalleerd op mijn pc. maar nu kan ik niet meer in het netwerk komen/ of op internet (voor het installeren kon ik dat wel). Hoe kan ik weer op het netwerk komen? Als ik een thuisnetwerk wil instellen dan kan dat niet omdat de pc zegt dat niet alles is aangesloten (wat wel zo is)
alvast bedankt Stephan

Ook al geprobeert met Start - > Configuratiescherm -> Internet opties en daar het Tabblad verbindingen Daar kies je onderaan "Lan Instellingen" en plaatst een Vinkje Bij
" Instellingen automatisch detecteren" de daar onderstaande opties mogen niet aangevinkt zijn.

Indien je een ONBOARD netwerk adapter hebt
Kijk ook even in de BIOS of deze nog op aanstaat ( On / Enable )

Oja kijk ook even in start - > configuratiescherm -> Systeem - > Tabblad: Hardware -> Apparaten beheer en daar bij netwerk Adapters of er geen rode kruisen instaan.
Mogelijk is de juiste driver niet geinstalleerd.

Wie weet helpt het. Suc6

Rob
----------------
Http://robodoos.nl

Laatst bewerkt:
Ik heb het al opgelost... heb men moederbord cdtje er in gerost en alles wat ik maar kon installen heb ik geinstalleerd.... was vergeten om de drivers te installeren LOL dus alles werkt weer. maar toch bedankt voor ut mee denken :)

Grz Stephan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan