Kan niet meer op hyves komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Zodra ik hyves wil openen, krijg ik de volgende melding:

Om hyves optimaal te kunnen gebruiken, moet je google chrome frame installeren.

En aan de bovenkant (waar je je wachtwoord en gebruikersnaam kunt invullen), kan je geen gegevens meer invullen omdat het lichtgeel is gemaakt.
Zolang ik dit niet installeer, krijg ik deze melding waardoor ik niet op hyves kan komen. En voor je het vraagt: ja we hebben nog wel een andere laptop, maar daar is hyves heel traag op. En daar wordt hyves bijna nooit gebruikt.
Er zit hier windows vista, maar ik weet niet welke versie van Internet Explorer we hier hebben. Waar kan ik dat vinden?

Dit is nu al een hele week zo. Ben ik nu alsnog verplicht om google chrome te installeren?
Zodra ik een nieuwe invoegtoepassing voor internet ga installeren, heb ik altijd aan het begin opstartproblemen met internet. Dan doet die het opeens niet meer, of je hebt heel veel moeite om op bladzijden te komen.
 
Hallo Drive.
Druk eerst op al + H en dan komt een schermpje, klik dan Over internet explorer. Dan komt weer een schermpje en daar staat dan in welke IE je hebt.

Succes.
 
je moet IE9 hebben, hyves gebruikt tegenwoordig html5, om dit te kunnen zien moet je toch echt een moderne browser hebben
 
Nou, oke, ik ga wel kijken wat ik ga doen. We kunnen op dit moment toch echt geen vertraging gebruiken van internet.

Heeft iemand nu al ervaring met google chrome? Is dat iets?
 
Drive, bestudeer dit eens. Wellicht handig.
Met de optie alle accelerators, meer accelerators zoeken kun je extra accelerators toevoegen. Het aanbod aan (nuttige) accelerators zijn nog enigszins beperkt. Er zitten er enkele tussen die het zoeken op internet gemakkelijk maken. De accelerators van Google NL (deze accelerator wordt automatisch geactiveerd wanneer Google.nl als standaard zoekmachine is geïnstalleerd), Google Maps (voor het snel weergeven van een adres op de kaart van Google Maps) zijn de interessantste, maar ook de mogelijkheid om personen op te zoeken in Hyves of Facebook kan praktisch zijn. Bekijk het overzicht van beschikbare accelerators zelf ook eens, wellicht dat er nog een interessante voor je tussen zit!

Dit kan altijd nog. Eenmaal toegevoegde accelerators kunnen overigens via Extra, Invoegtoepassingen beheren, onderdeel Accelerators altijd weer eenvoudig worden uitgeschakeld of verwijderd.
 
Of Google Chrome :rolleyes:

Zat keuze.
 
De Hyves pagina controleert uw browserversie, indien u een verouderde versie van Internet Explorer of Firefox gebruikt krijgt u een verzoek om te upgraden of Chrome frame te gebruiken. Wat betreft Internet Explorer moet u versie 8 of 9 gebruiken.
 
Heb het zelfde probleem op me vrij nieuwe laptop, maar kan wel op me pc van bijna 7 jaar oud inloggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan