Kan niet meer op mijn hardisk komen

• Onderwerp starter Onderwerp starter jan11
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jan11

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2002
Ik heb twee harde schijven op mijn computer. pentium 2 350mhz win 98 se. Kan sinds kort mijn g: schijf niet meer benaderen zie hem nog wel in de root staan maar kan er niet meer op komen of een programma gebruiken die er op staat(ook al mijn mp3 files) wie kan mij helpen????? als ik mijn mp3 er maar af kan krijgen vind ik het al geweldig.
Als ik bv. naar het programma "Word" wil gaan op die schijf, dan krijg ik de foutmelding: Fout 1324 het pad Program files voor de map bevat een ongeldig teken.
Of als ik er met mijn windows verkenner naar toe wil gaan zegd hij :Geen toegang tot G:\. Een apparaat dat op het systeem is aan gesloten werkt niet.
Bij voorbaat dank aan degene die mij wil helpen.

Wilde ten einde raad dan toch maar mijn hardisk formateren met "format g:" Maar dat werkt ook al niet.
Na het intypen van format g: krijg ik de melding :
dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en word beeindigd. Sluit alle programma's en start uw computer opnieuw. Als ik met fdisk kijk, dan zie ik mijn eerste harde schijf netjes c: en d: , maar mijn tweede harde schijf zie ik alleen maar f: . waar is mijn g schijf gebleven????
Als ik met windows verkenner kijkt dan zie ik mijn g schijf wel in de root staan.
Mijn vraag is nu hoe kan ik mijn g schijf weer formateren zodat ik hem weer kan gebruiken. Mijn tweede harde schijf is 40 G groot waarvan 10 G schijf F: en 30 G schijf G:
Wie helpt svp???

Ik denk dat je de 2e hd opnieuw moet indelen met fdisk.

Hallo

Het Prg "recover4all" is zeer goed in het terughalen van verloren data.

Peter

Als ik scandisk wil draaien op mijn g schijf zegt windows: schijfcontrole kan deze schijf nu niet controleren omdat de schijf niet juist geformateerd is of omdat een programma deze schijf nu vergrendelt heeft. Formateer de schijf of wacht tot het programma gereed is.
Als ik de testversie draaid van recover4all2.25 dan krijg ik de melding G: is not accessible.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan