Kan niet meer op torrentsites na gebruik Hitman

Status
Niet open voor verdere reacties.

n8vlinder

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
Ik had vorige week een of andere melding die ik niet wegkreeg.Toen las ik op een forum dat hitman daar bij zou helpen.Nou dat heeft ie dus wel gedaan maar kan nu niet meer op bepaalde torrentsites.
Als ik naar die sites ga krijg ik een foutmelding:kan server niet vinden of dns fout.
Ook staan er "tips"om weer toegang te krijgen maar niks helpt.Ik heb ook internetfix er over heen laten gaan maar dit heeft ook niet geholpen.
Kan het zijn dat hitman iets gewist heeft wat van belang is voor deze sites?En hoe krijg ik het weer voor elkaar dat ik wel weer op deze sites kom?
Voor de rest kan ik wel op elke site komen en werkt de rest ook naar behoren.
Wie kan me helpen.
Heb wel hitman inmiddels verwijderd.(hoe kan ik zien dat ik alles wat daar mee te maken heeft ook echt verwijderd heb?)(Ik ben echt een leek,heb sinds een paar weken een pc,hier voor had ik een mac~zucht~)

Het is bekend dat HitmanPro meer vernield dan hij goed doet ,dus nooit gebruiken,daar ben je nu wel niet mee geholpen,maar voor een volgende keer dan wel

Daar ben ik inmiddels al wel achter.Heb volgens mij heel internet afgespeurd naar oplossingen.En heb inderdaad overal gelezen dat het eigenlijk k*t is.
Maar goed daar heb ik inderdaad niks aan,maar wel aan een oplossing.:D

Heeft echt niemand een idee.Ik baal er echt van dat ik niet meer op die sites kan komen.

Een van de programma's die in Hitman zitten, heeft die sites geblokkeerd. Of toegevoegd aan de lijst van verboden sites van Internet Explorer. Daar zou je dus even kunnen kijken: Extra > Internet-opties > tabblad Beveiliging > en dan Websites met beperkte toegang > en daar vlak onder op Websites. Hier staan ze.

:evil: Helaas ook dit is het euvel niet.Er staat geen 1 website vermeld bij websites met beperkte toegang.