Kan niet meer op torrentsites na gebruik Hitman

Status
Niet open voor verdere reacties.

n8vlinder

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
Ik had vorige week een of andere melding die ik niet wegkreeg.Toen las ik op een forum dat hitman daar bij zou helpen.Nou dat heeft ie dus wel gedaan maar kan nu niet meer op bepaalde torrentsites.
Als ik naar die sites ga krijg ik een foutmelding:kan server niet vinden of dns fout.
Ook staan er "tips"om weer toegang te krijgen maar niks helpt.Ik heb ook internetfix er over heen laten gaan maar dit heeft ook niet geholpen.
Kan het zijn dat hitman iets gewist heeft wat van belang is voor deze sites?En hoe krijg ik het weer voor elkaar dat ik wel weer op deze sites kom?
Voor de rest kan ik wel op elke site komen en werkt de rest ook naar behoren.
Wie kan me helpen.
Heb wel hitman inmiddels verwijderd.(hoe kan ik zien dat ik alles wat daar mee te maken heeft ook echt verwijderd heb?)(Ik ben echt een leek,heb sinds een paar weken een pc,hier voor had ik een mac~zucht~)

Het is bekend dat HitmanPro meer vernield dan hij goed doet ,dus nooit gebruiken,daar ben je nu wel niet mee geholpen,maar voor een volgende keer dan wel

Daar ben ik inmiddels al wel achter.Heb volgens mij heel internet afgespeurd naar oplossingen.En heb inderdaad overal gelezen dat het eigenlijk k*t is.
Maar goed daar heb ik inderdaad niks aan,maar wel aan een oplossing.:D

Heeft echt niemand een idee.Ik baal er echt van dat ik niet meer op die sites kan komen.

Een van de programma's die in Hitman zitten, heeft die sites geblokkeerd. Of toegevoegd aan de lijst van verboden sites van Internet Explorer. Daar zou je dus even kunnen kijken: Extra > Internet-opties > tabblad Beveiliging > en dan Websites met beperkte toegang > en daar vlak onder op Websites. Hier staan ze.

:evil: Helaas ook dit is het euvel niet.Er staat geen 1 website vermeld bij websites met beperkte toegang.
Ik snap er echt geen fluit van,en ik heb ook de pech dat ik een leek ben.Dus dan weet je al gauw niet waar je het moet zoeken.
In ieder geval bedankt voor je antwoord.
Heb je misshien nog een andere optie?

probeer eens het volgende : START - UITVOEREN- Tik CMD
Daarna achter de prompt ipconfig /flushdns Let op de spatie tussen ipconfig en /

Nou, die torrentsites zouden in je host-file kunnen staan.
Wat zie je als je naar zo'n site gaat?

Ga eens naar je host-file: Die staat als je Windows XP hebt hier: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\
Als je Windows 2000 hebt hier: C:\WINNT\system32\drivers\etc\

Dan moet je bestand hosts openen. Kijk daar eens of je iets kan vinden.

EDIT: Waarschijnlijk kan je je host-file niet openen: gebruik dan het kleine tooltje Hoster.Hier te downloaden. Daar kan je kijken of er een torrentsite bij staat en dan kan je die regel deleten.

Laatst bewerkt:
Probeer het eens om een systeemherstel uit te voeren naar een datum voor je de fatale scan deed.Als dit lukt dan hitman verwijderen.
Anders: heb je geen vermoeden van welk progje hitman iets verwijderd heeft waardoor het torrentsites niet meer lukt?
Dan dit progje even opnieuw installeren mischien.

Laatst bewerkt:
als je vorige week hitman pro hebt geinstallerd, is er via systeemherstel toch misschien nog een weg terug.

ga terug voor dat je hitman installeerde, daarna ff een goeie cleaner erover heen,en dan hopen dat het gelukt is:thumb:

als je vorige week hitman pro hebt geinstallerd, is er via systeemherstel toch misschien nog een weg terug.

ga terug voor dat je hitman installeerde, daarna ff een goeie cleaner erover heen,en dan hopen dat het gelukt is:thumb:

Ik heb systeemherstel al uitgevoerd,dit heeft ook niet geholpen.Alleen ik heb geen cleaner erover heen laten gaan.
Welke is goed?Dan kan ik dat ook nog proberen.
Weet niet meer wie het vroeg;maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat er verwijdert is.Ik ben,zoals gezegd,een echte leek.Ik had hiervoor een Mac en die begin ik nou toch wel te missen hoor ;-)

Nou, die torrentsites zouden in je host-file kunnen staan.
Wat zie je als je naar zo'n site gaat?

Ga eens naar je host-file: Die staat als je Windows XP hebt hier: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\
Als je Windows 2000 hebt hier: C:\WINNT\system32\drivers\etc\

Dan moet je bestand hosts openen. Kijk daar eens of je iets kan vinden.

EDIT: Waarschijnlijk kan je je host-file niet openen: gebruik dan het kleine tooltje Hoster.Hier te downloaden. Daar kan je kijken of er een torrentsite bij staat en dan kan je die regel deleten.

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Dank je,dank je,dank je.
Ik kan weer op de sites.
Alleen nu heb ik op mijn bureaublad weer een of ander iets(pop-up idee) waar het dus allemaal om begonnen is.
Het is een grijs vierkant met daarop: Click close cerrar
met daarin een knop met Close Cerrar x en als ik die inklik dan krijg ik vote storm nu
en als ik dat doe dan verdwijnt het vlak weer.
Hoe kom ik hier vanaf?
Misschien moet dit eigenlijk wel in een ander topic(sorry mod) maar aangezien ik hier al zo goed:thumb: geholpen ben....................

Voor dat popup probleem kan je denk ik het beste hierheen gaan:
http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=9
Ik heb deze site bezocht en 2 door hun "aanbevolen"programma's de comp laten scannen.
Ik heb m net herstart en tot nu toe heb ik de "popup"nog niet weer naar voren gehad.
mocht dat wel het geval zijn dan zet ik daar een Hijacklog(heet zo geloof ik) neer.
Maar in ieder geval iedereen die mij geholpen heeft met mijn "hitman"probleem:
:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Dank je,dank je,dank je.
Ik kan weer op de sites.
Alleen nu heb ik op mijn bureaublad weer een of ander iets(pop-up idee) waar het dus allemaal om begonnen is.
Het is een grijs vierkant met daarop: Click close cerrar
met daarin een knop met Close Cerrar x en als ik die inklik dan krijg ik vote storm nu
en als ik dat doe dan verdwijnt het vlak weer.
Hoe kom ik hier vanaf?
Misschien moet dit eigenlijk wel in een ander topic(sorry mod) maar aangezien ik hier al zo goed:thumb: geholpen ben....................

Mooi, dat het gelukt is met je hostfile. Een programma van Hitman Pro heeft je host-file dus bewerkt. Maar over de pop-up: inderdaad maak een Hijackthis logje maar scan ook eens met Ewido. Download ewido van die site, update hem via de update-knop en laat hem een volledige systeemscan uitvoeren.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan