kan niet meer opnieuw instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ananas414

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2013
Berichten
5
hoi,

ik heb onlangs windows 8 op mijn pc gezet maar krijg nu ineens opstartproblemen, hij geeft de hele tijd een zwart scherm.
als ik windows 8 of 7 opnieuw probeer te instaleren komt de disk er meteen weer uit. ik heb ook al gebrobeert het via f8 te doen en dan gelijk via de disk maar dan pakt de pc hem niet.
weet iemand hier een oplossing voor? ik heb een 32 bit besturingssysteem,

Alvast bedankt!!
 
Op basis van de info die je verstrekt kan er maar 1 conclusie zijn: dan is je DVD speler kapot.
 
Mijn dvdspeler deed het nog wel toen windows acht het ok nog deed, maar daarna begon het raar te doen. Mvg
 
Let op wat ik schreef : ....... op basis van de info........

Aanname van mij :

- in het bios staat opstarten vanaf DVD als 1e optie
- de DVD van Windows is een originele en deze is niet zwaar beschadigd.

Als jij de computer aan hebt en je doet de Windows schijf erin en vervolgens herstart je de machine, dan kán het niet anders dan dat jouw machine 'vraagt' of er doorgegaan moet worden met opstarten vanaf CD/DVD of niet (Druk op een toets......)
Als bij de herstart van Windows de DVD wordt uitgeworpen dan is de drive kapot.
Als een van mijn aannames niet correct is, dan moet je eerst die aannames oplossen en instellen zoals ik die beschreef. Dán start jouw machine vanaf schijf.
 
Hoe kan ik mijn drive dan maken? Want het klopt wel van wat je zegt

Alvast bedankt
 
Een andere erin doen, maar héél eerlijk gezegd geloof ik niet dat de drive defect is. Ik houd het er even op dat een van de aannames van mij bij jou niet goed staat / je iets niet goed doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan