Kan niet meer opslaan in kladblok!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeikoF

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2002
Berichten
92
Hallo Allemaal

Ik kan sinds kort niet meer opslaan in kladblok, ik krijg het opslaan-tab wel te zien maar als ik op "opslaan" klikt gebeurt er niks, wie helpt mij?

Thanks :)
 
Heb je al in Windows/System32/config/systemprofile/Menu start/Programma's Bureauaccesoires gekeken of hij er nog is? Je zou een nieuwe link kunnen leggen.
 
Ik heb net gekeken maar hij staat er nog gewoon in, weet je toevallig of ik kladblok opnieuw kan installeren en of dat misschien helpt.

thanks
 
Zal best wel kunnen. Maar wat ik eigenlijk miste was de uitvoerende. Later zag ik dat het een snelkoppeling was.
Wacht even...pad

%SystemRoot%\system32\notepad.exe

Windows/System32/notepad dus.
Ik heb de mijne alvast gezipt voor je maar kijk eerst of de jouwe daar wel werkt. Dan kun je een link leggen.
 
notepad.exe staat erin, ook in die folder, maar ook via daar lukt het niet om op te slaan.
 
Ik hoop dat de bijlage lukt met Notepad. Kun je die er in zetten.
Geef die andere even old ervoor.
Als het dan ook niet lukt dan zit het in de.......ja hoe noem je dat........zeg maar aanstuurder van Notepad.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door SeikoF
Hallo Allemaal

Ik kan sinds kort niet meer opslaan in kladblok, ik krijg het opslaan-tab wel te zien maar als ik op "opslaan" klikt gebeurt er niks, wie helpt mij?

Thanks :)

Heb ik ook sinds kort als ik de al geschreven tekst :"txt" weghaal en een naam ingeeft slaat ie wel gewoon op ?
 
Geplaatst door roby


Heb ik ook sinds kort als ik de al geschreven tekst :"txt" weghaal en een naam ingeeft slaat ie wel gewoon op ?

good point roby!
misschien probeert SeikoF het bestand ook op deze manier op te slaan (zonder de naam te wijzigen)
maar ff een kleine correctie, het heeft nix met de extensie "txt" te maken maar met de naam. Windows zet automatisch een * i.p.v. de bestandsnaam maar dat is geen geldige naam (speciale teken) daardoor gebeurt er nix als je op opslaan klikt.

gtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan