kan niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoice

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
kan laptop vista niet meer opstarten geeft aan niet toe gestanden weiziging in windows en dan http//go.microsoft.com/fwlink/?Linkid=65174 gaan.
heb er gisteren nog op gezeten ben via gast gegaan normaal afgesloten wat kan ik hier aan doen
groetjes yoice

ik hen op f8 geklikt en dan krijg ik : 1 ide cd: mat****adud-ram uj 870 pc-cp
2 ide2: st9160821as-(s1)
3 pci bev: b06 doo yukon pxe
maar ik weet nu niet waar ik op moet kliiken

ik kan niet in veilige modums komen via vista moet ik op iets anders klikken dan f8

ik hen op f8 geklikt en dan krijg ik : 1 ide cd: mat****adud-ram uj 870 pc-cp
2 ide2: st9160821as-(s1)
3 pci bev: b06 doo yukon pxe
maar ik weet nu niet waar ik op moet kliiken

dat is raar!
wat voor merk/type computer heb je?

heb je anders een installatie-dvd van vista?(maar dus geen recovery)

nou het was weer een foutje van mij heb te snel geklikt op f8 het is nu goed maar wat moet ik nu verder kan nog steeds niet gewoon opstarten

nu geeft hij dit weer aan windows heeft een weiziging aan getroffen die de functionaliteit van windows verminderd gebruik de koppeling hie onder om er achter te komen hoe windows kunt herstellen maar dat gaat ook niet dan krijg ik wat ik als eerste heb gemail

je hebt dus kunnen opstarten in de veilige modus heb ik kunnen verstaan.
Daar moet je dan eens systeemherstel uitvoeren naar een datum waarvan je zeker weet dat alles wel nog goed werkte...

nu geeft hij dit weer aan windows heeft een weiziging aan getroffen die de functionaliteit van windows verminderd gebruik de koppeling hie onder om er achter te komen hoe windows kunt herstellen maar dat gaat ook niet dan krijg ik wat ik als eerste heb gemail

wat je hiermee juist bedoeld weet ik niet hoor,met een foutmelding en mailen maar probeer dan eerst een systeemherstel uit te voeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan