Hallo,
ik heb een vreemd probleem. Ik kan niet meer schrijven naar een apparaat dat via usb is aangesloten op mijn pc.
ik heb het getest met 2 verschillende externe schijven, met de interne cardreader, usb-sticks, de micro sd in mijn telefoon en met de ipod.
De apparaten worden wel gezien, en ook lezen gaat goed.
zowel bij de poorten aan de voorzijde als aan de achterzijde.
De drivers heb ik gecontroleerd op de nieuwste versie en die zijn goed volgens windows.
Er komt geen foutmelding, hij blijft gewoon eindeloos proberen, en itunes loopt zelfs volledig vast.
andere usb apparaten doen het wel. (headset, bluetooth dongel, muis, keyboard)
Als ik deze devices aansluit op mijn laptop gaat het wel goed, dus het moet aan de pc liggen.
ik werk met een i5 en win7x64
heeft iemand een idee waar ik verder kan zoeken?
ik heb een vreemd probleem. Ik kan niet meer schrijven naar een apparaat dat via usb is aangesloten op mijn pc.
ik heb het getest met 2 verschillende externe schijven, met de interne cardreader, usb-sticks, de micro sd in mijn telefoon en met de ipod.
De apparaten worden wel gezien, en ook lezen gaat goed.
zowel bij de poorten aan de voorzijde als aan de achterzijde.
De drivers heb ik gecontroleerd op de nieuwste versie en die zijn goed volgens windows.
Er komt geen foutmelding, hij blijft gewoon eindeloos proberen, en itunes loopt zelfs volledig vast.
andere usb apparaten doen het wel. (headset, bluetooth dongel, muis, keyboard)
Als ik deze devices aansluit op mijn laptop gaat het wel goed, dus het moet aan de pc liggen.
ik werk met een i5 en win7x64
heeft iemand een idee waar ik verder kan zoeken?