Kan niet meer surfen via Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerbril

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2011
Berichten
87
Hoi allemaal,

Ik kan sinds gisteren niet meer surfen via Google. Als wil surfen krijg ik een beveilingswaarschuwing : Wilt u alleen de inhoud van de webpagina weergeven die via een beveiligde verbinding is verzonden?
Als ik op ja klik kan ik niet op die website kijken en boven in de balk staat dit adres: hxxps://www.superfish.com/ws/index.jsp?version=5.1.1&dlsource=surfcanyon&dm=8#sfmsg_-7890@@
Kan iemand mij vertellen wat dit is???

Ik kan wel met de Bing zoeken.

Groetjes gerbril.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is inmiddels opgelost. Na het stellen van mijn vraag heb ik het forum even een beetje doorgelezen en kwam bij spywareproblemen dezelfde vraag tegen met antwoord.
Ik heb de stappen gedaan die daar werden gegeven en nu is het opgelost.
Blijf ik nog steeds met de vraag, was dit spyware?

Groetjes Gerbril.
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ja dit was kennelijk Spyware.
 
Dank je wel voor het snelle antwoord. Ik heb Kaspersky internet security 2011 er op staan, die zou dat toch moeten herkennen?
Ik heb hem laten scannen en er waren geen dreigingen volgens Kasperky.

Groetjes Gerbril.
 
Geen enkel programma is water dicht. Wat de 1 niet kan verwijderen/vinden, kan een ander wel.
 
Dat is waar. Maar nu heb ik ie opnieuw ingesteld, maar is de spyware dan van mijn pc of zit dat nog ergens?

Groetjes Gerbril.
 
De Malewarebites had ik al en heb ik gisteren al laten scannen. Dat doe ik regelmatig.
De Super Anti Spyware vond 479 geinfecteerde cookies en heeft alles netjes opgeruimd.

Heel hartelijk bedankt voor de hulp :thumb:

Groetjes Gerbril.
 
Graag gedaan.:) Je kan je topic de status "Opgelost" geven in je eerste bericht zit een functie daarvoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan