Kan niet meer surfen, wel verbinding met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopie91

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Hoi,
Ik heb een groot probleem. Ik kan niet meer internetten (op een andere pc:p), terwijl ik wel verbinding met internet heb. Andere pc's op dezelfde modem doen het wel. Programma's en spellen hebben wel gewoon verbinding met internet maar ik kan niet meer surfen. Dan krijg ik zo'n standaardmelding dat de site niet weergegeven kan worden omdat ik geen verbinding met internet heb, dat de site problemen heeft of dat het adres verkeerd is. Volgens mijn gegevens is dat dus niet zo...:shocked: Help! Ik heb IE 7 en Vista Basic.

Open internet explorer -> Extra -> Internetopties. Kies het tabblad Verbindingen -> LAN-instellingen. Vink alles uit behalve Instellingen automatische detecteren.
Lukt het nu wel?

als je 1 van de andere pc's bij je uitzet, kan je dan wel met de betreffende pc internetten ?

Vergelijk je instellingen van je 'problematische pc' met je gewone pc waarop je wel kunt surfen en zet dan de instelling van de off-surf-pc gelijk met de on-surf-pc.

:oProblem solved! Iemand uit m'n familie heeft per ongeluk IE geblokkeerd bij de firewall.
Nogal dom en ik had ook helemaal niet verwacht dat dat het probleem zou zijn.:p
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan