kan niet meer telebankieren RABO

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwvl51

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
Hallo
Sinds een paar weken Internet ik via de kabel wanado broadband basic .Maar nu kan ik niet op de beveiligde site van de rabobank komen om mijn betalingen te doen
Het bordje deze pagina is beveiligd komt wel maar de pagina is zo goed beveiligd dat die niet komt ik heb de firewall al uit gedaanmaar dat helpt niet
Kan iemand mij helpen ????

jwvl51,

Heb je toevallig ook Norton of iets dergelijks geinstalleerd ??? Dit kan n.l. de oorzaak zijn dat het je
niet meer lukt, als het goed is kun je dan ook niet meer bij je Hotmail account komen.
Mijn broer heeft ook zoiets gehad, het begon met telebankieren en daarna Hotmail en meerdere rare dingen. Het euvel was toen ook nog eens dat we Norton er niet eens vanaf kregen. Uiteindelijk was opnieuw installeren de enigste optie.

Wat je nog zou kunnen doen is om op een andere PC (kennis of vriend) eens proberen in te loggen op de Rabo-site, dan weet je tenminste zeker of het aan je eigen PC ligt of niet..

Remy

Ik heb hetzelfde gehad met mijn online banking. ik heb 3 weken moeten wachten op antwoord van de helpdesk, maar het lag aan mijn virusscanner. dus deinstalleer het probeer alles opnieuw in te stellen van onlinebanking en installeer daarna de virusscanner weer.

Ik heb trouwens pc-cillin van trend als virusscanner.

Codering

De codereersterkte staat waarschijnlijk op 0 bit
dit moet 128 bit zijn. Staat onder Help info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan