Kan niet meer updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jonasvdv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2009
Ik heb windows vista , en telkens ik updates moet installeren , download hij ze ,maar kan ze niet installeren :(
Ik heb het probleem al enkele weken.
Dus als ik de pc moet afsluiten , en hij de updates wil installeren , geeurt er niets , en moet ik hem handmatig afslutien.

1071egi.jpg

Zoals je ziet installeert hij sommige wel , en sommige niet , die net framework staat er al meer dan een maand en kan ik maar niet installeren !

Wie kan me helpen ?

BVD

Gratis hulp van de meest deskundige op dit terrein die je je maar voor kunt stellen: Klik (klik vooral even door, want je krijgt écht gratis persoonlijk hulp van ze en ook nog eens binnen 1 werkdag!)

Laatst bewerkt:
Gratis hulp van de meest deskundige op dit terrein die je je maar voor kunt stellen: Klik (klik vooral even door, want je krijgt écht gratis persoonlijk hulp van ze en ook nog eens binnen 1 werkdag!)

Ja, dat is inderdaad wel handig maar zit er niet een addertje onder het gras?

-->
Wanneer uw product voorgeïnstalleerd op uw computer stond toen u deze kocht, neemt u dan contact op met de computerfabrikant om u te laten informeren of kosteloze ondersteuning via hen beschikbaar is voor u. (Bekijk de contactinformatie)
Ondersteuning op voorgeïnstalleerde producten is via Microsoft wel tegen betaling beschikbaar.

Ik veronderstel toch dat de meeste mensen met vista een voorgeinstalleerde versie van vista hebben en zoniet een unattended omdat ze liever Vista ultimate hebben.

Ok, er zijn uitzonderingen...

@Jelpot, ik heb er geen flauw idee van waar jij die tekst vandaan hebt, maar bij problemen met Windows update is en blijft de service van Microsoft helemaal gratis, voorgeïnstalleerde software of niet.

@Jelpot, ik heb er geen flauw idee van waar jij die tekst vandaan hebt, maar bij problemen met Windows update is en blijft de service van Microsoft helemaal gratis, voorgeïnstalleerde software of niet.

Ik heb gewoon op jouw link geklikt en voor belgië (nederlands) gekozen.
Daar staat onderaan die tekst...

Da's niet handig wat je doet, je zet mensen op een verkeerd spoor.
Als je mijn linkt aanklikt, krijg je (zie bijlage) en als je doorklikt ktijg je (zie bijlage)

Svp niet meer doen, het heeft geen nut mensen die een probleem hebben op een verkeerd spoor te zetten. De door mij gelinkte hulp van Microsoft is 100% kosteloos en geldt voor problemen met updates.

Bijlagen

• link-klik.jpg
    link-klik.jpg
    75,7 KB · Weergaven: 16
  • Ondersteuning starten.jpg
    Ondersteuning starten.jpg
    51,8 KB · Weergaven: 21
Ok, het spijt me maar voor België ligt de hulp dan precies wat anders dan voor nederland :confused:

Sorry als ik het volgens jou nog altijd fout heb...
(zie bijlage)

Bijlagen

• windows updates help.jpg
    windows updates help.jpg
    94,9 KB · Weergaven: 26
Oh **** , ik woon in belgië en heb al enkele mailtjes ontvangen :S
Moet ik nu betalen ?

Oh **** , ik woon in belgië en heb al enkele mailtjes ontvangen :S
Moet ik nu betalen ?

nee precies dus niet, als microsoft geld zou vragen zou je wel op voorhand een visa nummer moeten opgeven, maar was dit niet het geval?

Windows update geeft constant problemen dus het zou erg fijn zijn als MS met wat oplossingen zou komen. Als de mailtjes het probleem oplossen dan gaarne hier de oplossing plaatsen.

Daar zal je niet veel aan hebben. Er zijn zoveel updates en dus zoveel gerelateerde problemen, dat jij aan de oplossing voor deze topicstarter niets zal hebben, tenzij je problemen hebt met exact dezelfde update.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan