Kan niet meer uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martinlp

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2005
Ik heb dit probleem al een tijdje, maar ik kon het zelf niet oplossen...

het probleem is: Ik kan niet meer uploaden via Internet... Het uploaden via msn en p2p programma's als Soulseek doen het nog wel... De sites waar het niet lukt zijn bijv. Rapidshare.de, yousendit.com, megaupload.com, en al die andere sites waar je gratis kan uploaden... Ik vind dit een erg probleem...

Het lukt trouwens wel bij bestanden onder de 1,5 mb, maar als ie groter is, dan krijg je 'Pagina niet gevonden'. Het heeft altijd al gewerkt, alleen opeens niet meer...

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Heb je toen het nog wel werkte iets van een firewall of virusscanner geinstalleerd? Of toevallig een nieuw modem of router weggezet?

Dat zouden oorzaken kunnen zijn, mischien laten die maar een bepaald aantal mb's aan verkeer door. Heb dit zelf met mijn oude router ook gehad. Ik kon het toen in mijn router setup aanpassen.

Succes

Ik probeerde yourfilehost.com, maar

Code:
De pagina kan niet worden weergegeven. 
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

Ik zal ff dat andere uitproberen

Nee, met dat programma werkt het ook niet :(

Nee, we hebben geen andere firewall... ik had getest zonder firewall, werkte ook niet :(
Virusscanner ligt het ook niet aan, want ik had die even uitgezet om te testen en het werkte nog niet...

Router setup, nog niet naar gekeken, ga ik ff doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan