kan niet met wifi verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeppeoj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2014
Beste mensen,

Gisteravond ben ik in amerika aangekomen omdat ik hier 5 maanden stage ga lopen. Ik zit in een appartement waar ik het Internet deel met de buren.

Het wachtwoord heb ik gekregen op een blaadje, en dat werkt voor mijn mobiel.

Als ik verbinding probeer te maken met mijn laptop vraagt hij eerst om een 4 of 8 cijfer lange pincode, het wachtwoord dat ik heb bestaat uit 16 cijfers. Ik kan dan klikken op connect using a security key instead, waar ik wel een langere code kan invullen. Als ik dat doe dan is hij eerst een tijdje bezig met verifying en connecting, en dan zegtie "It's taking longer than usual to connect to this network" als dat er een tijdje gestaan heeft staat er cant connect to this network...

Daarna vind de laptop ook geen wifi netwerken meer totdat ik dit aan en uit zet...

Iemand enig idee? Want ik snap er niets van...

Eens wat informatie verzamelen.

Download Farbar Minitoolbox.

Dubbelklik MiniToolBox.exe om de tool te starten.
Vink
Flush DNS
List IP Configuration
List Winsock Entries
List last 10 Event Viewer Content
Reset FF Proxy Settings aan
Klik op Go & post het log

Laatst bewerkt:
He Joep,

Als je deze pincode vraag krijgt kun je meestal ook klikken op 'doorgaan zonder pincode', staat als het goed is
ook ergens in dit aanmeld venster ! Daarna wordt dan idd meestal de WIFI code gevraagd.

Heb het zelf ook wel eens gehad dat ik te snel de wifi code intoetste terwijl er bij sommige WIFI routers een
soort pincode wordt gevraagd om in te loggen, alvorens je de WIFI key in moet geven :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan