kan niet naar slaapstand of standby

Status
Niet open voor verdere reacties.

lvandergraaf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2015
Berichten
4
Ik had last bij het afsluiten dat rundll niet beeindigd konworden. Na klikken op Nu beeindigen, sloor de laptop af.
Ik moet iets gedaan hebben, want opeens kwam die melding niet meer en sluit de computer gewoon af
Maar nu krijg ik bij het opstarten de melding: Er is een fout opgetreden bij het laden van C:\Documents and Settings\Local Settings\ApD\TB\APISupport\APISup.dll Kan opgegeven module niet vinden
Als ik dan op OK drukte startte Windows gewoon en kon ik werken, maar nu werken Standby en Slaapstand niet meer. Ook niet bij het dichtdoen van de klep van m'n Toshiba L40. Wat moet/kan ik doen?

Systeemherstel tm januari lukt niet. Daarvoor kan ik niet komen
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens een Systeemherstel naar een punt waar beide problemen nog niet speelde.
 
module APISupport.dll onvindbaar, Systeemherstel werkt niet

Reactie op antwoord van Blue Ray. helaas werkt systeem herstel niet tot zover ik komen kan
Zoekend op internet kwam ik bij Reimage terecht dat mijn computer zo te zien grondig scande, aangaf dat beveligingsnuveau slecht was (ik heb AVGFree) en dat er een Hoogst Beschadigend Virus aanwezig was: Unwanted Program 004b204b1
Voor Euro 35 zou ik een licentie voor 1 schoonmaakbeurt kunnen krijgen.
Vertelt Reimage de waarheid of trap ik ergens in. Weet u een oplossing, Giga Senior Member (20)
Vast hartelijk dank

Junior Member (83) Lvdgraaf
 
Welkom bij helpmij.nl

reimage probeert jou geld uit de knip te halen.
waarom denk je dat jij een virus hebt?
 
@lvandergraaf
Onderwerpen samengevoegd, het is niet nodig een nieuw topic te openen als het over hetzelfde onderwerp gaat.
 
waarom ik (een beetje) denk dat ik (mijn laptop) een virus heb

Beste hoofdmoderator, omdat het ''herstel''programma Reimage dat beweert.
Ik vrees dat ik niet oplettend genoeg geweest ben met CCleaner en Rund.dll (?) heb verwijderd of zoiets. Maar ik heb niet veel tijd (en u ook niet, denk ik) voor lange verhalen, want ik ben ook nog een beetje mantelzorger hier in huis.
Is die APISsupport.dll ergens op te halen, of moet ik mijn Windows XP opnieuw installeren en hoe red ik dat met m'n programma's en bestanden. Ik mag trouwens geen vraag meer stellen, maau vroeg mij iets en daar hoor ik toch op te antwoorden. Help Me, a.u.b.
L. van der Graaf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan