'kan niet naar updates zoeken'

Status
Niet open voor verdere reacties.

vision87

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
56
Mensen, weer een vraagje van mij. Sinds vanochtend krijg ik een melding onder in beeld als ik heb opgestart met een rood "balonnetje": 'Er kan niet naar nieuwe updates worden gezocht' met foutcode 80072F8F. Paar keer opnieuw opgestart en handmatig proberen te zoeken maar krijg steeds dezelfde melding. Ik heb niet iets veranderd aan soft- of hardware.

Vraag: Is dit een bekend probleem en hoe kan ik het oplossen?

note: Ik kan ook niet meer aanmelden op msn sinds vanochtend, weet niet of dit er iets mee te maken heeft...?

Thanks alvast!
Groeten Mark
 
Hoi,

Wordt dat niet door de virus of interenet beveiliging tegen gehouden?

Modag
 
Hey! Daar zeg je wat...de tijd van de pc...1 januari 2007 1:15 :confused: vaag...maarja, dat maar even veranderen dan, haha :thumb:
 
Hoi,

Als de tijd steeds terug gaat als je de pc uit gezet hebt dan is je batterij van je moederbord leeg.

Modag
 
Ok dan, ik heb hem (m'n laptop) wel steeds op netstroom aangesloten. Of maakt dat geen verschil? Want hoe zou ik hem dan weer op moeten laden?
 
Hoi,

gaat hij terug in de tijd dan als je hem uitzet en de stroom eraf gehad hebt?

Modag
 
Wel, even alles uitgeprobeerd. Maar zo te zien was de 'sprong in de tijd' een eenmalige actie van m'n pc'tje. En nu werkt alles weer gewoon prima. Dus ik hou het gewoon in de gaten en voor nu, bedankt! :thumb:

groet, Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan