Kan niet op hard disk komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dream7000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Hallo

Heb een hard disk van 200 gb maar kan niet bij de mappen komen die op de disk staan .Maar je ziet de schijf zelf wel het is een externe harde schijf. Defragmateren wil niet formateren ook niet zou ook zonde zijn er zit waarschijnlijk een klein bestandje op die de boel blokkeerd .Heb voor die tijd de schijf nog gebruikt maar kom er nu niet meer in.Wie kan mij verder helpen .

groeten:thumb:

zelfde probleem !

hallo ik heb dit probleem ook alleen dan op men 40 gig ik klik op D:\ station en hij zegt wilt u dit station formatteren en ik doe dat en hij zegt dat het bijna voltooid is : kan schijf niet formatteren ! ook niet van defragmeren :(

Klopt als een bus .Maar er moet een programma zijn zo dat je tijdelijk wel bij de bestanden kunt komen alleen weet niet hoe die exact heet .Je moet alleen de map tijdelijk even verplaatsen die hernoemt is bv dir002 en je kunt hem dan weer zijn orgineele naam terug geven en hem weer terug plaatsen. Het heeft ook iets met het register nodig daar word een veborgen bestand neer gezet bv de naam van de map dvd maar dan bv met @ ervoor alleen kun je die niet zien:mad: maar zodra ik iets vind laat ik je het weten ook als ik het opgelost heb.

vrg dream7000:thumb:

Probleem op gelost van hard disk

Beste Shahroch
Heb het probleem opgelost het enge wat je nodig hebt is partition magic 8.05 en je probleem word opgelost moet je er nog bestanden er af hebben moet je eerst data recovery wizard van easeus gebruiken de :thumb:4.3.6 :):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan