Hallo, nu heb ik toch weer iets raars, ik kan niet meer op internet op mijn pc en mijn laptop. Dit is van de ene dag op de André gebeurd en heb niets veranderd. Mijn pc zit vast met een utp kabel aan de modem en mijn laptop is draadloos. Op mijn mobiele telefoon en mijn ipad heb ik wel internet.
Ik heb er echt geen verstand van (nog steeds niet) maar als ik problemen zoeken doe krijg ik de melding:
Kan geen verbinding met externe host Primaire DNS- server (192.168.2.224) worden gemaakt.
Als ik klik op configuratiescherm>netwerkcentrum dan staat er een rood kruis tussen UPC(mijn providor) en internet.
Als ik nu klik op status weer geven dan staat er bij IPv4-verbindingsmogelijkheden:Lokaal
En achter IPv6-verbindingsmogelijkheden:Beperkt.
De signaal sterkte is goed zegt hij.
Is er iemand die hier iets van begrijpt, heel veel geduld heeft en mij stap voor stap wil helpen om dit weer goed te krijgen?
Alle oplossingen en tips zijn welkom
Groetjes Carina
Ik heb er echt geen verstand van (nog steeds niet) maar als ik problemen zoeken doe krijg ik de melding:
Kan geen verbinding met externe host Primaire DNS- server (192.168.2.224) worden gemaakt.
Als ik klik op configuratiescherm>netwerkcentrum dan staat er een rood kruis tussen UPC(mijn providor) en internet.
Als ik nu klik op status weer geven dan staat er bij IPv4-verbindingsmogelijkheden:Lokaal
En achter IPv6-verbindingsmogelijkheden:Beperkt.
De signaal sterkte is goed zegt hij.
Is er iemand die hier iets van begrijpt, heel veel geduld heeft en mij stap voor stap wil helpen om dit weer goed te krijgen?
Alle oplossingen en tips zijn welkom
Groetjes Carina