kan niet op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodin

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
Berichten
223
Hallo,

sinds kort kan mijn oma met haar pc niet meer online. Dit is gebeurd nadat mijn neefje allerlei dingen van de computer heeft verwijderd :confused: Ik heb de installatie van IE6 hersteld, en Mozilla geinstalleerd, het NetBEUI protocol geinstalleerd, en nu kan ik binnen mijn LAN op de andere computers kijken, maar op internet lukt nog steeds niet. Ik neig naar een format, want ik weet het niet meer.. ;)


Groeten, Rodin
 
TCP/ip Protocol draait nog wel ?
Betreft het hier "DUN" (Dail up networking, dus via modem) of kable of adsl ?
 
Ghehe kwam er net achter dat ik was vergeten te vertellen over de moeilijkheden met tcp/ip ;)

norton gaf hele tijd foutmeldingen over dat tcp/ip niet geinstalleerd was (wat het wel was).. Ik in de knowledge base van symantec kijken, bleek het aan de emailscanner van norton te liggen.. Nou ja, om een lang verhaal kort te maken.. ik heb de installatie van ie6 gewoon hersteld, en toen deed norton niet meer moeilijk.. :)

tcp/ip is wel geinstalleerd op de computer (en dus de netwerkkaart).. daarom vind ik het ook bestwel vreemd dat het niet werkt, omdat het binnen mijn lan wel werkt.. :confused:

Bij haar thuis heeft ze cable.. bij mij thuis (waar de pc nu staat) heb ik adsl..

//edit: ik kom er net achter dat ik norton verwijderd had :eek: ben het nu weer aan het installeren..
 
Laatst bewerkt:
Norton is terug geinstalleerd.. En ik krijg weer de foutmelding TCP/IP is not installed :(
 
Ok het probleem is opgelost :) GForze bedankt voor de reactie..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan