kan niet op msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordy48a

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
Mijn schoonzus heeft sinds kort kabel via @home.

Ze kan wel gewoon op internet bv. startpagina.nl
maar zogauw ze via msn wilt lukt dat niet

wie weet wat ik moet doen om toch op msn te komen

bvd

uitzetten van firewall

Hoe kan ik zien of er een firewall achter zit

je weet toch als er een firewall achter zit, maar kijk even bij de standaard firewall in windows of die aanstaat (XP) start-confrigratiescherm-netwerk en internetverbindingen-netwerkverbindingen-klik je met de rechtermuisknop op de verbinding- eigenschappen-geavanceerd en kijken of het vinkie bij .mijn computer en netwerk beveiligen door toegang vanaf het internet te beperken of te blokeren aanstaat

Eerst even een vraag......
Heb je een Firewall en zo ja welke?
Vaak is het inderdaad je Firewall. Krijg je een foutmelding zo ja welke?

Geplaatst door jddeprutser
je weet toch als er een firewall achter zit, maar kijk even bij de standaard firewall in windows of die aanstaat (XP) start-confrigratiescherm-netwerk en internetverbindingen-netwerkverbindingen-klik je met de rechtermuisknop op de verbinding- eigenschappen-geavanceerd en kijken of het vinkie bij .mijn computer en netwerk beveiligen door toegang vanaf het internet te beperken of te blokeren aanstaat

XP Firewall blokkeert alleen binnekomend verkeer en geen uitgaande programma's.....

Een router maakt ook niets uit, een standaard thuis router laat dat door ( tenminste bij mijn linksys thuis wel )wat wel een probleem kan zijn is msn 6.2, die heeft dit probleem vaker... heb ik ook gehad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan