Kan niet openen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Beste,

Ik heb verschillende bestanden op de pc staan voor word, eigenlijk een héél pak.. maar wat bleek nu .. ik wou een verslag van vorig jaar dat ik getypt had lezen, maar hij wou niet openen. De toepassing van word wordt wel gestard, maar het document wordt niet geladen..

Dit probleem komt niet enkel voor bij dit verslag, maar bij verschillende bestanden van word. Ik zou graag het via word ook geopent krijgen, want daar staat een heleboel opmaak in.. en anders zou ik daar weer moeten aan beginnen, en dat is onbegonnen werk!

Probleem of oplossing ?

Alvast bedankt ! :thumb:

Ik heb de versie even op paint gezet ..

Bijlagen

• word.JPG
    word.JPG
    75,4 KB · Weergaven: 47
Open de documenten eens vanuit word zélf, en kijk eens of je het bestand vandaaruit kunt openen? Daar je ze zelf hebt opgesteld ooit zou je ongeveer een idee moeten hebben wat voor versies word je gebruikt hebt.

Selecteer dan het juiste Bestandstype in het Openen venster.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik vermoed slechte bestandsherkenning/importfilters in Word 2003. Misschien op te lossen met wat updates op halen bij http://office.microsoft.com

Kan eventueel ook liggen aan 'verkeerde' bestandskoppelingen in Windows, maar als alle bestanden die niet willen openen gewoon een .DOC extensie hebben, en andere bestanden met een .DOC extensie wel goed openen door erop te dubbelklikken dan lijkt me dat niet het geval.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan