Hallo iedereen
Ik heb een bestand met meerdere sheets en ik wil a.d.h.v. een macro 2 werkbladen (leveringsbon en factuur) opslaan als pdf. Cel "C29" uit het werkblad fatuur, moet telkens de bestandsnaam worden. Als ik werk met 1 sheet, werken de macro's zonder problemen. Bij meerdere werkbladen lukt het niet.
Wat doe ik fout? Kan er iemand helpen a.u.b.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten
Ercan
Ik heb een bestand met meerdere sheets en ik wil a.d.h.v. een macro 2 werkbladen (leveringsbon en factuur) opslaan als pdf. Cel "C29" uit het werkblad fatuur, moet telkens de bestandsnaam worden. Als ik werk met 1 sheet, werken de macro's zonder problemen. Bij meerdere werkbladen lukt het niet.
Wat doe ik fout? Kan er iemand helpen a.u.b.
Code:
Sub test()
'
' test Macro
'
'
Sheets(Array("Leveringsbon", "Factuur")).Select
Sheets("Leveringsbon").Activate
ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:= _
"C:\Users\ercan\testfolder\ " & Sheets("Factuur") & Range("C29")_
, Quality:=xlQualityStandard, IncludeDocProperties:=True, IgnorePrintAreas _
:=False, OpenAfterPublish:=True
End Sub
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten
Ercan