Kan niet opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartmill

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Hallo,

Ik heb net een hele tijd aan iets zitten werken. Tussendoor regelmatig opgeslagen, geen probleem.

Nu ben ik weer een stuk verder, wil ik opslaan (gewoon "opslaan" , dus niet opslaan als)

Krijg ik een scherm die je normaal krijgt bij "opslaan als".

Ik klik op opslaan, hij gaat even weg en komt weer terug.

Wat is dit voor fout? En hoe los ik het op?

Hopelijk is er nog iemand wakker want anders heb ik morgen een probleem :o

ps. het is niet dat mijn harde schijf vol zit o.i.d. sla het standaard op mijn harde schijf op, maar ook een usb werkt niet.
pps. Heb zelfs een NIEUW bestand gemaakt, alles erin gekopieerd en dan proberen op te slaan. Zelfde probleem.

Laatst bewerkt:
Hoi,
welke versie van office heb je? Normaal kun je bij opties instellen dat Word automatisch je document moet opslaan om de zoveel minuten dacht ik, of als je een wijziging aanbrengt. Ik zou daar eens even in gaan zoeken. Ik gebruik Word te weinig om je direct te zeggen waar je precies moet zijn, daarvan hangt het ook nog er van af welke versie je hebt.

2010

Hij slaat zo'n "auto" herstel op. Maar dan ben ik dadelijk nog alles kwijt. Daarnaast wil ik gewoon op kunnen slaan.

Laatst bewerkt:
Ik heb 2007, daar zit het onder het Officebutton (linksboven) en dan staat onder in het venster "Wordoptions" dan krijg je in het linkervenster de optie "save" en daar kun je de interval instellen om de hoeveel tijd automatisch gesaved moet worden. In 2010 zal dat wel hetzelfde zijn denk ik.

Zoals ik zei, dat doet hij al.

Inmiddels heb ik wel iets kunnen doen, opgeslagen als 1997-2003. Helaas nu wel al mijn vergelijkingen verneukt (kan ze niet meer aanpassen)

maarja, beter iets dan niets

Hopelijk hoor ik toch nog de goede oplossing, want dadelijk komt het terug.

Zoals ik al zei werk ik er zelf te weinig mee, maar er zal nog wel een oplossing aangedragen worden denk ik.

hopelijk is het nog niet te laat voor je...

Werkt het ook niet als je kiest voor opslaan als en dan een andere bestandsnaam kiest?

Nee, hier had ik ook al aan gedacht. Geen idee wat de fout was. Inmiddels tot 2 uur zitten werken en zit nu op school(net ingeleverd). Echter ben ik bang dat dit terug gaat komen. Heeft iemand ooit dit probleem gehad of kent iemand het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan