kan niet opstarten door msgina.ddl fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanblutsenhof

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 sep 2007
Berichten
3
hallo
Ik kan mijn laptop niet meer opstarten krijg telkens volgende fout
kan msgina.dll niet laden neem contat op met de systeembeheerder ..........

kan ook niet starten in veilige modus ,loop telkens op dezelfde fout

originele windows xp sp2
kan er iemand mij helpen
laptop cybermax md95132
 
Komt goed uit, daar heb ik deze week mee zitten werken, wij hebbe al onze novell clients verwijderd en daar kregen we die foutmelding op best veel pc's en laptops. wat je moet doen is:

inloggen veilige modus
uitvoeren: regedit
control f: zoeken naar NWGina.dll
Naam veranderen in MSGina.dll

PS: hij zal een aantal NWgina.dll vinden, het icoontje die ervoor staat moet roodachtig met wit zijn. rechtermuisknop, wijzigen en dan verander je hem. Maar wel opletten, rood met wit icoon en hij laat NWGina.dll zien. dat dus veranderen naar MSGina.dll
 
Laatst bewerkt:
Dan zul je een XP cd moeten hebben, bij een SP2 installatie een XP SP2 cd.

In de herstelconsole kun je dan "expand CD_stationsaanduiding:\i386\MSGINA.DL_ C:\windows\system32" uitvoeren zonder".

Dan,
cd\
cd windows\system32
ren *.dl_ *.dll

Je vind die info hier.
 
hallo
Ik kan mijn laptop niet meer opstarten krijg telkens volgende fout
kan msgina.dll niet laden neem contat op met de systeembeheerder ..........

kan ook niet starten in veilige modus ,loop telkens op dezelfde fout

originele windows xp sp2
kan er iemand mij helpen
laptop cybermax md95132

wanneer krijg je die foutmelding? heb je dan blauw scherm dat je kan inloggen en dan krijg je die foutmelding? zeg maar groen/blauwe achtergrond met een grijs, venster met kan msgina.dll niet laden. als je dan op die knop drukt start hij opnieuw op?
Had je Novell op je laptop staan?
 
Laatst bewerkt:
Komt goed uit, daar heb ik deze week mee zitten werken, wij hebbe al onze novell clients verwijderd en daar kregen we die foutmelding op best veel pc's en laptops. wat je moet doen is:

inloggen veilige modus
uitvoeren: regedit
control f: zoeken naar NWGina.dll
Naam veranderen in MSGina.dll

PS: hij zal een aantal NWgina.dll vinden, het icoontje die ervoor staat moet roodachtig met wit zijn. rechtermuisknop, wijzigen en dan verander je hem. Maar wel opletten, rood met wit icoon en hij laat NWGina.dll zien. dat dus veranderen naar MSGina.dll

..........

kan ook niet starten in veilige modus ,loop telkens op dezelfde fout
:confused:
 
dat kan niet.... pc start op krijg je eerst nog een laad schermpje voordat je zeg maar naar je bios kan, dat kan je ook opstarten zonder platform.

was het f8 dacht ik en opstarten veilige modus... dat moet gewoon, deze foutmeldingen heb ik deze week allemaal opgelost....

begrijp niet wrm je niet in veilige modus komt... druk je wel optijd, want kan nie geloven dat je niet in de veilige modus komt
 
hey

ik geraak wel in de menu van de veilige modus maar stop met opstarten samen met het bericht dat hij msgina.dll niet kan laden ik heb hier enkel de cd een oudere windows xp liggen en geraak wel in het herstelmenu
 
als je echt in de veilige modus zit dan start hij gewoon op zonder die meling. opstarte in veilige modus en dan moet je nog een platform selecteren en dan zit je erin zonder die melding. ik vind het heeeeel raar dat het bij jouw niet lukt. zou zeggen probeer het een paar keer. ik heb letterlijk dit probleem opgelost waar ik zelf werk
 
heb veilige modus al op 3 verschillende manieren proberen op te starten maar loopt telkens vast op dezelfde fout
kan het bestand msgina.dll niet openen
neem contact op met de .............................
en onderaan een vakje om opnieuw op te starten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan