reggie1984
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 29 aug 2008
mijn laptop heeft de antivirus 2009, na alle onderzoeken heb ik de computer opnieuw opgestart met veilig modus en heb dat gedaan door via uitvoeren msconfig te toetsen en dan enter en een vinkje gezet bij safeboot.
Dat allemaal is me gelukt, maar wanneer ik de computer opnieuw ga opstarten dan krijg ik een zwart achtergrond te zien met de melding (windows kon niet goed worden gestart.onze excuses voor dit ongemak. mogelijk is een recente wijziging van de hardware of software hier de oorzaak van enz enz.) en dan kan ik met de pijltjes kiezen voor de volgende opties;
Dat allemaal is me gelukt, maar wanneer ik de computer opnieuw ga opstarten dan krijg ik een zwart achtergrond te zien met de melding (windows kon niet goed worden gestart.onze excuses voor dit ongemak. mogelijk is een recente wijziging van de hardware of software hier de oorzaak van enz enz.) en dan kan ik met de pijltjes kiezen voor de volgende opties;
- veilige modus
- veilige modus met netwerkmogelijkheden
- veilige modus met opdrachtprompt
- laatste bekende juiste configuratie
- windows normaal starten
En als ik de optie (velige modus) kies word ik weer teruggebracht naar dat menu
en dat geldt ook wanneer ik de andere opties kies. Nu kan ik mijn computer niet opstarten om vervolgens de virus te verwijderen
Kan iemand mij hierbij helpen
Laatst bewerkt: