Kan niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauldaal

Banned
Lid geworden
4 mei 2001
Hallo weet iemand wat de melding: veryfing DMI pool data betekent? hij gaat dan naar mn cdrom drives en floppy voor een opstartdiskette zoeken, kom heel XP gewoon niet meer in.....

thx alvast,

Paul

je kan het proberen uit te zoeken door steeds iets af te koppelen en kijken wat ie doet.
heb je er 2 geheugen modules in haal er een uit en probeer eens opnieuw,cd rom eraf en proberen.mischien dat je er zo mischien achter komt.
suc6

Kom je nog wel in het scherm waar je voor de veilige modus kunt kiezen. Dit kan je doen door F8 te geven tijdens het opstarten (vlak na je biosscherm) Lukt dit namelijk dan kun je in de veilige modus opstarten en kijken bij hardware wat er mis is.

Nee F8 doet het ook niet, als ik echt dingen eruit moet gaan halen breng ik hem wel naar de pcwinkel, bedankt in ieder geval!

en druk eens herhaaldelijk op F5 tijdens opstarten dan kom je in veilige modus en kun je proberen wat raymond je adviseerde.

Wat ook nog een mogelijkheid is, betreft het opnieuw installeren van XP. Ditkan je doen door met de cd van xp te booten en te kiezen voor bestaande bestanden bewaren ipv een fat of ntfs format. Het is het proberen waard. Als je nog garantie hebt dan kun je terug naar de pc-winkel, daarbuiten kost het een hoop geld en kan je beter even in je omgeving op zoek naar een computerfreak. Flesje wijn of een doosje cd's en klaar ne je. Woon je in de buurt van Sliedrecht dan kan je altijd nog bij mij langs komen. Resultaat niet gegarandeerd maar beslist gratis. Succes en eh, er zijn meer computerfreaks in je omgeving dan je denkt.:thumb:

Ja een computerfreak uit mijn buurt heeft mij er doorheen geholpen. Hij startte met de verkeerde harddisk op, de primary boot stond op harddisk 2 maar moest sdsi of zoiets zijn, thx iedereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan