kan niet smsen naar buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonysms

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Hallo,

Ik stuur regelmatig smsjes naar het buitenland, al een aantal maanden. Steeds ging het goed. Maar sinds vorige week vrijdag moet ik ineens uren wachten voordat ik het volgende smsje weer kan sturen. :(
Als ik mijn SIM in een andere telefoon doe, kan ie het wel meteen doen.
Hij doet ook alleen maar raar bij smsjes naar het buitenland. Binnen NL werkt het goed.
Ik heb ook al met T-mobile gebeld, zij wijten het aan het netwerk in het buitenland.
Lijkt mij een beetje vreemd, aangezien het lange tijd steeds goed ging.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt!

Als je je sim in een andere telefoon doet, gaat het wel meteen goed? Dan lijkt het bijna een instelling te zijn op je huidige telefoon. Heb je daar wat gewijzigd?

Een goede manier om te testen of het aan je huidige telefoon ligt, is om daar een andere simkaart in te doen (bijv. van een kennis of familielid) en te kijken of het probleem er dan nog steeds is. Zo ja, dan weet je zeker dat het aan je telefoon ligt!

Ok, bedankt voor de tip. Ga ik dat nog even proberen. Ik heb niks gewijzigd in de instellingen. En ook het smsnummer van de centrale klopt nog steeds.

Je hoort nog van me!

Het probleem heeft is weer verholpen. Waarschijnlijk toch iets met de buitenlandse verbinding, want het werkt vanzelf weer goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan