Kan niet surfen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
hej

ik zit dus met een klein probleempje, plotseling kan ik niet meer surfen met mijn IE7?
ik kan naar geen enkele site gaan.
heb al in command gepingd naar google en andere sites, en geen probleem.

Als ik in een virtuele machine IE open gaat het echter wel, dus het is niets met men rooter fzo.

Ik graak er echt niet uit.
kan iemand me spoedig helpen, examens komen eraan:s

de weergave van IE7 is dan
de webpagina kan niet worden weergegeven.
meest waarschijnlijke oorzaken:
uw computer is niet met internet verbonden
er zijn problemen op de website opgetreden
u hebt het adres mogelijk verkeerd getypt

eender welke site, en ik sta denk ik niet op ofline werken, heb ik al af en aangevinkt
Groetjes Timothy

Controleer voor de zekerheid dat Offline zeker niet aan staat. Bestand --> Offline Werken daar moet geen vinkje bij staan.

Probeer ook eens
Start Internet Explorer.
Ga naar Extra --> Internetopties --> Geavanceerd -->
Klik op Geavanceerde Instellingen herstellen
Daarna op Opnieuw Instellen
Sluit Internet Explorer en start hem eens opnieuw

Controleer voor de zekerheid dat Offline zeker niet aan staat. Bestand --> Offline Werken daar moet geen vinkje bij staan.

Probeer ook eens
Start Internet Explorer.
Ga naar Extra --> Internetopties --> Geavanceerd -->
Klik op Geavanceerde Instellingen herstellen
Daarna op Opnieuw Instellen
Sluit Internet Explorer en start hem eens opnieuw

haalt niets uit.
Misschien deinstalleren, maar dat vin ik niet direct? even help?

ik heb ook al geprobeert om een nieuwere versie te installeren, maar dat lukt niet, hij zegt iets van niet compatibel met het systeem zijn?

groetjes

Probeer eens het volgende

Klik 1x met de rechtermuisknop op het internet icon wat op je desktop staat.
Kies uit het menu voor: Zonder invoegtoepassingen starten

Werkt het dan wel ?

Probeer anders dit eens
Start -- Uitvoeren en type in: sfc /scannow
Zorg wel dat je de XP cd bij de hand hebt waarmee de Pc geinstalleerd is.

Windows controleert de systeembestanden en als er iets niet goed zit haalt hij deze van de Cd.

In het ergste geval kun je als noodoplossing een andere browser kunnen installeren.
Sneller browser: http://www.google.com/chrome/index.html?hl=nl

Maar er zijn en nog meer. Je kunt ze probleemloos naast IE gebruiken.
Dan kun je in iedergeval totdat je het probleem hebt gevonden mogelijk wel internetten.
Voordeel 2 is dat je kunt uitsluiten of het een probleem van IE is of dat dieper in Windows zit. Firewall mogelijk dit ineens iets blokkeerd of een andere tool ?

Laatst bewerkt:
Misschien helpt modem resetten?

danku voor alle reacties al.
Ik heb alles geprobeert, ik kom het volgende uit:
zonder invoegtoepassingen= werkt niet:s
scannow= ook mislukt (ik heb al 2x een systeemherstel gedaan naar een datum ervoor maar helaas.
Nieuwe browser= ik had opera geinstalleerd omdatk die voor IE ook had, en deze krijgt ook geen verbinding.:s
laatste programma's datk heb geinstalleerd zijn nod 32 en avast antivirus, maar deze waren al een ervoor en gaven geen enkel probleem.
en ik heb een vista home premium, misschien haalt dit iets uit?:s
ik heb wel vlak ervoor, nog een crosskabel met men broer zen pc geprobeert, en daarachter hadk dit. misschien heeft het er iets mee te maken? Dat IE probeert coneectie met internet via lankabel? maar geen flauw idee hoe ik dat moet oplossen dan....

maar mijn broer kan wel zijn IE gebruiken, zodus ligt het iets aan mijn pc.
maar met de verbinding geen probleem want in een virtuele machine in workstation werkt IE perfect.
ik heb wel vlak ervoor, nog een crosskabel met men broer zen pc geprobeert, en daarachter hadk dit. misschien heeft het er iets mee te maken? Dat IE probeert coneectie met internet via lankabel? maar geen flauw idee hoe ik dat moet oplossen dan....

Meer idees??
Groetjes Timothy

Probeer eens lspfix. Dit wil soms ook nog wel eens vage verbindingsproblemen oplossen.
http://www.cexx.org/lspfix.htm

opgelost, en ik weet niet hoe, ik reboote men computer en het macheerde terug.
en ik had dit al verschillende malen ervoor gedaan...

achjah ik ben blij ^^ alleen krijg ik IE niet meer geinstalleerd... mijn systeem ondersteund dat niet zegt hij? dat is dom want die heeft er al op gedraait. en ik heb het nieuwste systeem dusjah...

maar ja ik ben al blij dat ik terug normaal kan surfen ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan