kan niet terug naar fabrieks instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mogi

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2001
Berichten
47
heb afgelopen week een nieuwe harde schijf in mijn acer laptop gezet waar vista op staat aangezien de andere kapot was. nu heb ik die schijf geformatteerd met xp en partities gemaakt. als ik nu de recovery cd van vista in de laptop doe dan gaat hij niet verder dan 0 % bij het terugzetten naar standaard instellingen. er komt een tijdje later een foutmelding.
is er iets niet goed met mijn recovery cd of komt het omdat ik die verborgen partitie nu niet meer heb.
 
de recovery bestanden die de cd nodig heeft staan op de oude harddisk.
Dus nee dat gaat niet lukken op een nieuwe harddisk.
 
enig idee wat ik kan doen deze weer terug te krijgen????? of een andere optie ?????
 
Kun je met die recovery dvd ( 2 stuks als het goed is) de harddisk formatteren...
jij hebt dat nu met xp gedaan en je hebt ook partities aangemaakt.
maar de dvd moet zijn/haar werk doen

welk type is het van acer....
heb je de recovery dvd zelf gemaakt bij de eerste keer gebruik van de laptop.
 
het is een acer aspire 7110. heb de recovery dvd meteen gemaakt nadat ik hem gekocht had.
 
dan moet je daar toch alles mee kunnen herstellen.
je doet de dvd in de speler.
zet de laptop uit even wachten en dan weer aanzetten.
nu zou de dvd zijn/haar werk moeten gaan doen.

heb je het zo al gedaan.
 
ja al een paar keer, daarom vraag ik me af of het nu ligt aan dat mijn recovery cd niet goed is of omdat ik dus die verborgen partitie niet meer heb.
 
ik heb een acer aspire 9305 en daar heb ik 2 dvd voor moeten maken.
bij acer is een recovery set te koop maar dan ben je 90 euro kwijt.

ik zou een dvd lenen van iemand...je hebt tenslotte je cd key onderop je laptop staan.
dan zou ik bij acer alle drivers ophalen en die dan gebruiken tijdens het installeren van vista.
 
ja dan idd maar proberen een vista dvd te lenen en alle drivers downloaden. jammer dat het weer zo omslachtig moet nu, vond het wel handig met die ene dvd. was je tenminste zo klaar.
bedankt voor je tijd en moeite en een prettig weekend
 
graag gedaan....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan