Kan niet terug naar geopende webpagin

• Onderwerp starter Onderwerp starter LWM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Ik gebruik Firefox met Startpage en dat werkt altijd prima. Sinds kort kan ik niet terug naar een geopende webpagina want die is dan verlopen. Ik moet hem dan opnieuw opvragen. Het probleem doet zich voor bij Linux en bij Windows en bij alle pc's en laptops in huis.

Ik zag je vraag al een tijdje staan. Ik zal proberen je te helpen. Wellicht eerst dit even proberen Klik

Anders probeer ook of resetten van IE helpt, ga naar menu extra, dan internetopties, dan tab Geavanceerd, dan knop 'opnieuw instellen'

Dank voor je reactie. Ik begrijp dat je bij de oplossing uitgaat van Windows en Internet Explorer. Zelf gebruik ik al jaren geen windows meer, maar Linux Mint en Firefox, dus geen IE. Neem aan dat die oplossing daar dan niet werkt of zie ik dat verkeerd? Mijn dochter zit noodgedwongen aan Windows vast omdat ze wiskundeprogramma's gebruikt die alleen in Windows bruikbaar zijn, maar ze gebruikt wel Firefox i.p.v. IE.
Terwijl ik dit tik hoor ik dat het probleem bij haar spontaan is opgelost. Dan ga ik maar eens proberen of dat bij mij ook zo is. Ik laat dat nog weten.

Hahaha. Die is leuk tijdens het tikken...... Dochter blij....

Oh ik las toch ook windows daar ging het dan bij mij om en Linux ken ik inderdaad niet.

Je schreef dit in je eerste bericht.

Ik moet hem dan opnieuw opvragen. Het probleem doet zich voor bij Linux en bij Windows en bij alle pc's en laptops in huis.

Ik ging dus inderdaad uit van windows. Maar het maakt niet uit hoor. We horen het wel. Er zijn nog meer helpers.
;)

Bij mij is het probleem inderdaad ook spontaan opgelost. Wat de oorzaak was blijft dus onduidelijk en dat is wel jammer. Ik gebruik al jaren linux Mint met in dual boot Windows7. Het laatste alleen voor als een prog niet in linux werkt zoals het kaarten-updaten van mijn Mio routeplanner. Linux werkt altijd probleemloos terwijl het onderhouden van windows hier in huis me regelmatig uren kost. Kan linux zeker aanbevelen. In ieder geval bedankt voor de hulp.

waarschijnlijk omdat je dochter het probleem oploste en je alle computers kunt zien in je netwerk is die van jou ook spontaan opgelost denk ik.
Het is koffiedik kijken maar dat zou het kunnen zijn. En graag gedaan. Groetjes Manamana. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan