Kan niet upgraden vanuit vista (fout in setup?)

• Onderwerp starter Onderwerp starter as1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

as1

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Beste mensen,
ik probeer op een computer van mijnvriend windows 7 te upgraden (vanuit vista) maar setup geeft de volgende foutmelding
Code:
De upgrade kan niet worden uitgevoerd vanwege de volgende problemen. Annuleer de upgrade, voltooi alle taken en start de upgrade vervolgens opnieuw.  

U kunt geen upgrade uitvoeren van een 64-bits versie van Windows naar een 32-bits versie. Zorg voor een 64-bits versie van de installatieschijf als u een upgrade wilt uitvoeren of ga online om te zien hoe u uw bestanden en instellingen kunt behouden als u Windows 7 installeert. 

U kunt geen upgrade uitvoeren van een 32-bitsversie van Windows naar een 64-bitsversie. Zorg voor een 32-bitsversie van de Windows-installatieschijf als u een upgrade wilt uitvoeren.

Systeem info:
RAM: 4GB
HD: 500GB
GPU: NVidia GeForce GT230
OS om naar te upgraden: Windows 7 Home Premium (Ultimate hebben we ook geprobeerd)
Merk: Medion

P.S. het is wel een illegale versie, ik weet niet precies hoe hij eraan komt maar ff de details:
Taal: nl-NL
Bevat alle versies van windows 7. zowel 32 als 64 bit
Opmerkelijk: Toen hij hem probeerde te branden kreeg ik een schrijffout (4x snelheid), ik had de torrent ge her-conteroleerd maar t werkte nie

MVG
AS1

Probeer eens een andere torrent. wat ik meestal doe is op een torrent site de torrent pakken die de meeste seeds heeft, die werken altijd wel ;)
kijk anders een bij de torrent die je gedownload hebt bij de reacties of bij de description, mischien heb je wat fout gedaan ;)

Veel Geluk, MastaGlazy :thumb:

Je besturingssysteem is het belangrijkste op je PC,dan ga je toch niet lopen *****n met een illegale versie:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan