kan niet van microsoft installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

janusvl

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2009
Ik heb een groot probleem ik kan geen programma's van microsoft installeren.
IE8 niet geeft melding moet nog herstarten en expresion web geeft het zelfde.

Maar ook het installeren van updates werkt niet ik heb zelf al uren zitten zoeken maar zonder resultaat. Kan iemand mij helpen?

janus

Hij is legaal.
Hij is geupdate tot het moment dat hij niet meer werkte

meer info

xp proffesional
hangt in een windows domein
updaten via de website werkt ook niet

Ik krijg bij internet explorer 8 installeren de volgende melding :"Windows Internet Explorer cannot install becouse another program or update is waiting to restart your computer. Restart your computer and run this setup again"

maar herstarten helpt niet.

Er ontstaat steeds in de map autamatic update in de regestry een key reboot required maar deze verwijderen helpt ook al niet

janus

Oké dan, dit is denk ik iets voor Microsoft zelf.
Lees het hieronder staande in blauw goed!

de link die ik je dadelijk geef, betreft ondersteuning van Microsoft zelf. Deze hulp is gratis en wordt je aangeboden binnen 1 werkdag na melding van je probleem. Echter: de ondersteuning geldt ALLEEN voor problemen met Windows update. Vraag je iets anders dan wordt de support afgebroken. Formuleer je vraag dus zodanig dat het bij Microsoft helder is dat een update de ellende veroorzaakt.

De link : Klik

Probeer het volgende:
1. Herstart de computer (als je in de huidige sessie nog een poging hebt gedaan om een update of programma te installeren)
2. Download en start pcstress, geef akkoord op de vraag die je meteen krijgt, maar klik nog NIET op de Start-knop van het programma.
Kies voor "Een aangepaste scan laat u zelf kiezen wat u wilt uitvoeren" (links onder het vraagteken te kiezen).
Vink uit: Cookies verwijderen
Vink uit: Geschiedenis verwijderen
Vink uit: Host file wissen
Klik dan pas op Start
NB: Als je ZoneAlarm gebruikt, schakel die dan eerst even uit door het rechtsklikken op het ZoneAlarm icoontje in het systeemvak, en kies voor Shutdown ZoneAlarm en Yes geven op de vraag of je het echt wilt afsluiten.
3. Installeer de laatste Windows Installer. hier te downloaden.

Kijk of het daarna beter gaat.

Succes,

Tijs.

Probeer het volgende:
1. Herstart de computer (als je in de huidige sessie nog een poging hebt gedaan om een update of programma te installeren)
2. Download en start pcstress, geef akkoord op de vraag die je meteen krijgt, maar klik nog NIET op de Start-knop van het programma.
Kies voor "Een aangepaste scan laat u zelf kiezen wat u wilt uitvoeren" (links onder het vraagteken te kiezen).
Vink uit: Cookies verwijderen
Vink uit: Geschiedenis verwijderen
Vink uit: Host file wissen
Klik dan pas op Start
NB: Als je ZoneAlarm gebruikt, schakel die dan eerst even uit door het rechtsklikken op het ZoneAlarm icoontje in het systeemvak, en kies voor Shutdown ZoneAlarm en Yes geven op de vraag of je het echt wilt afsluiten.
3. Installeer de laatste Windows Installer. hier te downloaden.

Kijk of het daarna beter gaat.

Succes,

Tijs.

helaas had ik al geprobeerd ik kan de nieuwste installer niet eenst installeren want hij wil eerst herstarten

Dus alle stappen uitgevoerd?

Indien ja, dan zijn er nog een paar mogelijkheden:
1. Zet permissies op bestanden, mappen en registrysleutels terug op standaard:
Start, pak in zijn geheel uit, en start: Dial-a-fix
[Als je Internet Explorer 8 op je pc hebt kun je bij starten enkele meldingen krijgen, die kan voor de volgende instructie genegeerd worden]
Klik op het 'Hamertje'-knopje
Klikken op Repair permissions en dan op Go klikken
2. [Als je Internet Explorer 8 nog niet op je pc hebt staan]:
Start weer dial-a-fix, en vink alles aan (behalve adjust date/time als tijd + datum al helemaal goed staan) en druk op Go. Kijk in het logboek (knopje naast het 'hamertje') als je foutmeldingen kreeg.
3. Download nu de volgende programma's en voer het uit
wuclean
wufixxp33
4. Start -> Uitvoeren -> sfc /scannow
Hierbij kan een bijgewerkte XP CD gevraagd worden. Kijk voor verdere instructies hieromtrent even hier
5. Herstel-installatie van XP, maar dat willen we pas gaan proberen zodra bovenstaande stappen niet(s) geholpen hebben.
Informatie daaromtrent (o.a.) hier, hier en hier

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dus alle stappen uitgevoerd?

Indien ja, dan zijn er nog een paar mogelijkheden:
1. Zet permissies op bestanden, mappen en registrysleutels terug op standaard:
Start, pak in zijn geheel uit, en start: Dial-a-fix
[Als je Internet Explorer 8 op je pc hebt kun je bij starten enkele meldingen krijgen, die kan voor de volgende instructie genegeerd worden]
Klik op het 'Hamertje'-knopje
Klikken op Repair permissions en dan op Go klikken
2. [Als je Internet Explorer 8 nog niet op je pc hebt staan]:
Start weer dial-a-fix, en vink alles aan (behalve adjust date/time als tijd + datum al helemaal goed staan) en druk op Go. Kijk in het logboek (knopje naast het 'hamertje') als je foutmeldingen kreeg.
3. Download nu de volgende programma's en voer het uit
wuclean
wufixxp33
4. Start -> Uitvoeren -> sfc /scannow
Hierbij kan een bijgewerkte XP CD gevraagd worden. Kijk voor verdere instructies hieromtrent even hier

Succes,

Tijs.

dial a fix heb ik geprobeert
sfc /scannow heb ik geprobeerd
die andere 2 zal ik morgen proberen als ik weer terug op kantoor ben

Al 's geprobeerd na herstart meteen de veilige modus in te gaan?
Is maar 'n suggestie.

Waarom heb je in je startposting niet dat alleen 'uren lopen zoeken' vermeld, maar niet even ook wat je allemaal al gedaan hebt?

Nu krijg je tips die je blijkbaar al had uitgevoerd. Die tips hadden we niet hoeven te vermelden als je wat meer gemeld had.
Dit is zonde van mijn bestede (vrije) tijd.

Tijs.

Waarom heb je in je startposting niet dat alleen 'uren lopen zoeken' vermeld, maar niet even ook wat je allemaal al gedaan hebt?

Nu krijg je tips die je blijkbaar al had uitgevoerd. Die tips hadden we niet hoeven te vermelden als je wat meer gemeld had.
Dit is zonde van mijn bestede (vrije) tijd.

Tijs.

Was mischien inderdaad slim geweest. Maar ik heb al bijna alles gebrobeerd

ik heb de map softwaredistrubution weg gegooid
ik heb gescant met diverse virus scanners
ik heb alle ddl's vervangen met regsvr32
ik heb dial a fix en zo nog wat programma's gedraaid

ik heb nog wel meer gedaan maar dat heb ik niet meer onthouden het is al weer een tijd geleden dat het probleem begon. De eerste 500 oplossingen van google heb ik zo'n beetje geprobeerd

Zijn er nog mensen met goede ideeën want ik zit nog altijd met mijn probleem

janus

Microsoft wilde of kon je niet helpen?

ga ik na kerst proberen ik dacht het namelijk te hebben via internet maar hielp niet

ik kan nu microsoft wel raadplegen maar ik ben morgen nog hier om wat te organiseren en dan heb ik 2 weken vrij

janus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan