Kan niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijnands

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2004
Beste forummers,

Ik heb een lege map, maar als ik deze wil verwijderen krijg ik de volgende foutmelding:

attachment.php

Ook met het weergeven van verborgen bestanden krijg ik geen enkel bestand te zien.
Iemand enig idee?:(

Wijnands

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    35,5 KB · Weergaven: 189
En in de veilige modus.:rolleyes:

Waar staat deze map, want niet elke map idie leeg lijkt is echt leeg. Denk maar aande map credentials. Deze lijkt leeg, maar als je deze verwijderd worden ook een aantal dingen van msn verwijderd (gebruikersnamen).

Lukt het ook niet in veilige modus: http://www.virushelp.nl/veilige_modus.htm

Verwijderen via veilige modus lukt ook niet, ik krijg dezelfde foutmelding.
Via mijn ftp programma krijg ik het bestandje in de map overigens wel te zien maar kan het weer niet verwijderen.
Is het mogelijk dat dit een vorm van spyware of iets dergelijks is?
Het is een zelf aangemaakte map in Mijn Documenten.

Geplaatst door Wijnands
Verwijderen via veilige modus lukt ook niet, ik krijg dezelfde foutmelding.
Via mijn ftp programma krijg ik het bestandje in de map overigens wel te zien maar kan het weer niet verwijderen.
Is het mogelijk dat dit een vorm van spyware of iets dergelijks is?
Het is een zelf aangemaakte map in Mijn Documenten.

Je FTP programma geeft alle bestanden weer.

In veilige modus, onder administrator, even de eigenaar aanpassen. (eigenschappen, beveiliging, eigenaar).

Beste Wijnands,

Kies voor Start , Uitvoeren en typ Cmd.exe Zorg ervoor dat de rest van de programma's is afgesloten. Druk op de toetsencombinatie Ctrl+Shift+Esc om Taakbeheer te openen. Klik op het tabblad Processen en klik met rechts op Explorer.exe ,
waarna je kiest voor Proces beeindigen . Vervolgens keer je terug naar het geopende venster Opdrachtprompt . Verwijder het betreffende bestand met de opdracht Del [bestandsnaam] .
Bevindt het bestand zich in een andere map, dan gebruik je CD [map] om naar deze map te navigeren. Verlaat to slot dit venster en keer terug naar het venster Windows Taakbeheer . Kies hier Bestand, Nieuwe taak en typ Explorer.exe
en je bent de situatie weer de baas.

Wens je veel succes,,,,

@XP_PC: Ik ben eigenaar van het bestand en heb alle rechten, echter bij het verwijderen krijg ik nog steeds diezelfde foutmelding.

@SickWithIt: Het ging perfect tot de stap van het verwijderen in de commandprompt: Als ik het bestand zelf wilde verwijderen zei 'ie dattie het bestand niet kon vinden. Als ik de complete map wou verwijderen, moest ik eerst een j, en dan enter geven, maar hierna stond de map er gewoon weer tussen.

:(

opnieuw opstarten en dan weer proberen heb ik ook wel eens.dan moet het lukken.

Geplaatst door mr,x
opnieuw opstarten en dan weer proberen heb ik ook wel eens.dan moet het lukken.

Als hij het in veilige modus heeft geprobeerd heeft hij toch al wel opnieuw opgestart?!

Ik heb trouwens ook al zo'n script gerund om de shell te herstarten, en het daarna proberen te verwijderen, maar dit lukte ook niet. :(

Even een raar idee, maar je weet het nooit:o

Kan je hem ook niet naar de prullenbak slepen?

En anders misschien knippen en plakken?

Zeker weten dat je geen spyware hebt?

Als ik 'm probeer te knippen of verslepen:
attachment.php

Ik heb pas geleden een logje geplaatst bij ASO.
Er zat een klein beetje troep op, ik heb toen een paar bestanden moeten verwijderen, daarna een nieuw logje gepost maar dat bleek schoon te zijn.
:confused:

Bijlagen

• foutje.jpg
    foutje.jpg
    33,6 KB · Weergaven: 134
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan