Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een paar keer met anti spyware en virus scanners en register cleaner gescaned en nu gaat alles maar ik wou norton ( die files die ik niet kan verwijderen ) unistallen en ik gebruikte een tool en norton stond in program files op mn 2de hd en daar stonden nog spellen en die STOMME tool heeft gewoon al mn spellen gedelete en ZELF NIET eens norton verwijdert ( ik zeg waarom duurt dat nu zo lang jah nu wist ik het al )
Maar ik had die bestandne waar die iconen stonden van alle programmas ver ongeluk verwijdert. zodanig dat ik geen iconen meer kan zien van het programma waarmee heb geopend word! weet iemand hoe ik die kan terug krijgen
2) En dan had ik per ongeluk een paar mappen uit mn windows verwijdert dat ik d8 dat het een map was dat niet veel deed
en daar zaten de iconen in voor de snelkoppelingen en dan zijn die snelk. zonder die iconen gewoon wit weet iemand mss hoe ik ze kan terug roepen ( ik weet wel reinstal of zo maar is er geen andere manier ?)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.