kan ... niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stoes

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2006
ik kan het niet verwijderen zelfs een doodgewone map waar een kleine file in zit en niet bezig is in het geheugen.En mn iconen doen ook raar

Als je zelf een Word documentje aanmaakt kan je deze vervolgens ook niet meer verwijderen? Als dit zo is zou ik een virusscanner en een adware spyware scanner over je computer halen. En om wat voor bestand gaat het,gaat het niet om een systeem bestand die geladen kan zijn?

Wees eens even iets duidelijker aub...

Sinds wanneer heb je dit probleem?
Waar staan de files?
Heb je andere problemen ("iconen doen raar" is een vage beschrijving).
Hoe heten die files?
Heb je die files er zelf neergezet?

Heb je de PC al 100% vrij verklaart van virussen en spyware dmv meerdere online scans en een HijackThislogje op de daarvoor bestemde fora?

Ik heb een paar keer met anti spyware en virus scanners en register cleaner gescaned en nu gaat alles maar ik wou norton ( die files die ik niet kan verwijderen ) unistallen en ik gebruikte een tool en norton stond in program files op mn 2de hd en daar stonden nog spellen en die STOMME tool heeft gewoon al mn spellen gedelete en ZELF NIET eens norton verwijdert ( ik zeg waarom duurt dat nu zo lang jah nu wist ik het al )

Maar ik had die bestandne waar die iconen stonden van alle programmas ver ongeluk verwijdert. zodanig dat ik geen iconen meer kan zien van het programma waarmee heb geopend word! weet iemand hoe ik die kan terug krijgen

Ik heb een paar keer met anti spyware en virus scanners en register cleaner gescaned en nu gaat alles maar ik wou norton ( die files die ik niet kan verwijderen ) unistallen en ik gebruikte een tool en norton stond in program files op mn 2de hd en daar stonden nog spellen en die STOMME tool heeft gewoon al mn spellen gedelete en ZELF NIET eens norton verwijdert ( ik zeg waarom duurt dat nu zo lang jah nu wist ik het al )

Probeer aub LEESTEKENS, INTERPUNCTIE te gebruiken. Hoofdletters; complete zinnen etc.. Dat maakt het verhaal een stuk duidelijker.

Ik heb geen flauw idee wat je hierboven allemaal zegt.. Iets met norton, stomme tools en deleten :confused:.
Ik wil je graag helpen, maar doe er eens moeite voor.
Beschrijf je probleem eens opnieuw en duidelijk aub..

Maar ik had die bestandne waar die iconen stonden van alle programmas ver ongeluk verwijdert. zodanig dat ik geen iconen meer kan zien van het programma waarmee heb geopend word! weet iemand hoe ik die kan terug krijgen

Ook hier snap ik helemaal niets van..

1)
dus ik instaleerde norton av 2006 op ene 2de hd
en daar had ik het niet in een map gestoken in program files maar in program files los dus
en dan wou ik die in een map steken ( ik weet dat het programma dan aan geen kanten meer zal werken)
en dan kreeg ik dus een foutmelding ( ook voor het verwijdern)
( ook voor gewoon als ik een txt of exe of noem maar op niets ging)
na een paar keer register programmas te scannen was die fout weg
dus dat had ik dan zelf opgelost daar moet je niet meer naar toe kijken

2) En dan had ik per ongeluk een paar mappen uit mn windows verwijdert dat ik d8 dat het een map was dat niet veel deed
en daar zaten de iconen in voor de snelkoppelingen en dan zijn die snelk. zonder die iconen gewoon wit weet iemand mss hoe ik ze kan terug roepen ( ik weet wel reinstal of zo maar is er geen andere manier ?):D

beter zo :eek:

Het is nog steeds één grote brij, onlogisch aan elkaar verbonden lap tekst waar ik niets van kan maken. Je hebt Norton los geïnstalleerd in Program Files, toen wilde je hem verplaatsen (hoezo? je kan toch deïnstalleren) en nu heb je problemen met verwijderen ofzo :confused:.

Ik snap er helemaal totaaal niets van. Misschien dat iemand anders je kan helpen maar ik stop er even mee.

Het spijt me.

En laat ALSJEBLIEFT afkortingen als "ik d8" etc.. achterwege

Laatst bewerkt:
Ok.. Ik heb toch nog maar een poging gedaan :rolleyes: maar ik vraag je nogmaals vriendelijk doch dringend je postmanier aan te passen..

Probleem 1 opgelost dus. Besteed ik geen aandacht meer aan.

Probleem 2
2) En dan had ik per ongeluk een paar mappen uit mn windows verwijdert dat ik d8 dat het een map was dat niet veel deed
en daar zaten de iconen in voor de snelkoppelingen en dan zijn die snelk. zonder die iconen gewoon wit weet iemand mss hoe ik ze kan terug roepen ( ik weet wel reinstal of zo maar is er geen andere manier ?)

NOOIT zomaar mappen verwijderen als je niet weet waar ze voor dienen.

Welke map gaat het om?
Staat die nog in je prullenbak?
Welke iconen ben je kwijt en waar ben je ze kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan