kan niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
hallo,

ik heb vanaf een usb stick simcity 2000 op mijn bureablad gezet, maar er was iets foutgegaan (lang verhaal......) dus ik moet hem verwijderen en opnieuw via de usb stick op bureablad zetten maar als ik hem wil verwijderen krijg ik dit: (bijlage)

Bijlagen

• Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    69 KB · Weergaven: 36
had je hem al geprobeerd te installeren?
zo ja, ga dan naar: Computer/lokale schijf C/program files, en zoek daar sim city op. Als je het gevonden hebt, moet je die hele map verwijderen. ga dan ook naar documenten. ALS er sim city staat moet je die map ook verwijderen. als het goed is zou je de map op het bureaublad kunnen verwijderen. Dit heb ik ook met zo'n spel. Ik heb de map aangemaakt op mijn bureaublad, en vanuit daar geinstalleerd. maar nu staat er een "lelijke map"op mijn bureaublad die niet weg kan, totdat ik het spel compleet heb verwijderd.daar heb ik geen zin in:p
Probeer maar, en kijk daarna of het lukt.

Kun je 't spel niet beter verwijderen via Software?
Anders bij ProgramFiles waar zeer waarschijnlijk 't programma aanwezig is,in de installatiemap naar de Uninstall v.h.programma zoeken!Misschien zit die Uninstall wel in die map op 't buroblad.

ik geloof niet dat er een unistall map eriin zou zzitten. omdat TS zegt dat de installatie niet voltooid was, er was iets foutsgegaan. Hij zou gewoon de hele map moeten verwijderen.

bedankt voor julie reacties maar de vraag is al opgelost (nog voor de 1ste reactie).
ik had 2 minuten na dat ik deze vraag had gesteld iets geprobeert en nu heb ik hem verwijdert en opnieuw gedaan en alles is nu opgelost ;):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan