Als je er dan nog niet uit bent, Caiway heeft een eigen forum, plaats de vraag daar:
https://caiway.gebruikers.eu/forum/index.php
Daar zitten allemaal helpers die precies de nukken kennen....
Heb trouwens nog nooit email instellingen in een router hoeven doen...vreemde methode maar das puur mijn eigen beleving.
Mi haal je meerdere problemen door elkaar.
De mail op je pc en op je Iphone hebben in principe niks met elkaar te maken. Ieder apart moeten ze apart goed werken met de instellingen van de smpt van jouw mail provider op voorwaarde dat je de authentificatie goed aan de praat krijgt.
Jouw pc werkt via de glasvezel, jouw Iphone via jouw telefoon provider....
Voor jouw pc :
https://www.caiway.nl/klantenservice/e-mail/pop-smtp-instellingen
Werkt het niet: reset je modem/router compleet en begin opnieuw.
Check zelfs ook nog ff wat jouw ip adress is
https://www.myip.com/
en dan zie je ook wie jouw provider is, bij mij deze
ISP: isp T-Mobile Thuis BV
Klopt het bij jou dat het Caiway is?
Niet onbelangrijk om dat vest te stellen of dat ze je bij een ander gestald hebben, je weet maar nooit.
Zet een wat print screens neer on line via het menu tje wat je al zoal voor bij ziet komen, dus alle invulacties, om "mee te kijken".
De Iphone:
Ook her: van de smpt van jouw mail provider op voorwaarde dat je de authentificatie goed aan de praat krijgt.
Lukt dat niet moet je gaan bellen.
ZE schrijven op:
https://www.caiway.nl/klantenservice/e-mail/pop-smtp-instellingen
We hangen niet op tot het probleem opgelost is
Dus wat doe je eigenlijk nog hier als ze dit waar kunnen maken.....
