Kan niet via MSN messenger bij hotmail komen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ri@
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ri@

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2000
Hallo,
Sinds vanmorgen lukt het mij niet om bij mijn hotmail te komen via msn messenger. Ik krijg de volgende foutmelding:

Service Unavailable - DNS failure
The server is temporarily unable to service your request. Please try again later.
Reference #11.85f31751.1207144422.81eb259

Ik heb twee pc's op hetzelfde netwerk. Vanaf de andere pc kan ik wel op de gebruikelijke manier bij mijn mail komen. Ik heb mijn pc al een keer helemaal uitgeshakeld en ong na 10 sec weer opgestart. Het probleem blijft.
Weet iemand hier een oplossing voor

deze melding kreeg ik ook een keer toen ik in een netwerk zat.
Tijdje later deed hij het weer

We hebben deze 2 pc's al een paar jaar op hetzelfde netwerk en dit nog niet eerder gehad. Ik wacht wel af, anders installeer ik messenger weer opnieuw.
In ieder geval bedankt voor je reactie

Soms is er bij msn wel eens een storing dat is vaak na enkele uurtjes wel opgelost. Wat je altijd kan proberen is om msn eens te verwijderen, dan de laatste versie (indien je deze niet hebt) downloaden en installeren....

Ik heb windows Live Messenger verwijderd en opnieuw geìnstalleerd, maar het probleem is gebleven. Als ik een mail ontvang, dan geeft messenger wel aan dat er een nieuw bericht is, maar ik kan vanuit messenger mijn postvak niet openen. Ik krijg dan eerder genoemde melding.

Heb je er al een oplossing voor gevonden Ria? Ik heb dit probleem ook sinds een paar dagen en heb ook een netwerk. Ik denk dat het daar aan ligt. Hopelijk is het probleem opgelost bij je en weet je wat ik moet doen.

Beste Jochem
Ik zit op dit moment in Belgie en ik kan op deze pc niet uit de voeten. Azertytoetsenbord.
Ik kon hier wel via een heel oude versie van messenger zien wie mijn contacten zijn en dat er geen ongelezen berichten in mijn postvak zitten, maar daar bleef het bij. Als ik dinsdagavond weer thuis ben, zal ik hier wel weer reageren

DNS Failure msn

Halli Ria,
Ook ik heb deze gehel week al het zelfde probleem, maar het vreemde is dat je via Startpagina.nl en dan hotmail wel in je email box kan komen van msn.
Groet,
André

Ook ik heb deze gehel week al het zelfde probleem, maar het vreemde is dat je via Startpagina.nl en dan hotmail wel in je email box kan komen van msn.

Hetzelfde heb ik dus ook. Ik heb dus nu een snelkoppeling op m'n buroblad geplaatst, zodat ik op een vlotte manier bij mijn mail kan komen. Ik krijg wel een waarschuwing van windows live messenger als er een nieuw bericht is. Ik zou alleen wel willen weten wat hier aan de hand is en hoe je dat oplost. Het kan niet aan het netwerk liggen, want mijn man kan op dezelfde pc wel via messenger in zijn mailbox komen. In België lukte het ook niet om via messenger in mijn mailbox te komen. Het euvel zit dus bij WLM.

Ik kan weer hotmail ontvangen via WLM. Ik heb nergens iets gewijzigd, ik probeerde het steeds weer en ineens lukte het. Het probleem zat dus toch bij Windwows Live. Ik hoop voor jullie dat het bij jullie ook weer werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan