kan niet volledig opstarten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

just-gurl

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
hallo

ik zit met een groot probleem!!
ik kan niet volledig opstarten..als ik mijn wachtwoord intyp om mijn account te openen krijg ik alleen mijn bureaublad te zien met niks erop en kan dan ook niks beginnen zelfs start is niet te zien..(en dat is bij alle accounts op deze computer zo)
ik kan alleen werken met ctrl/delete oftewel taakbeheer om zo een beetje aan de gang te kunnen.
wel kan ik met de veilige modus op de computer komen en dan zie ik mijn bureaublad ook weer eens..
wie kan mij vertellen wat dit is en hoe ik het kan oplossen??
ow en trouwens ik heb alle virus scanners geprobeert (in veilige modus) maar niks helpt ze halen wel virussen weg maar lossen het probleem niet op

khoop dat iemand mij kan helpen!!

groetjess

Heb je van tevoren mischien iets geinstalleerd of verwijderd? Probeer eens om een herstelpunt terug te pakken. Als dat niet werkt, kan je in de veilige modus het programma msconfig gebruiken om allerhande programma's die opstarten uit te schakelen. Ga hiervoor naar start, uitvoeren en typ daarin MSCONFIG en geef enter. Op het tabblad opstarten kan je een aantal programma's uitschakelen.

oki ik kan even kijken bij msconfig en systeemherstel heb ik ook al gedaan alleen werkt ook niet maar goed ik ga nu even kijken bij msconfig

oki heb ik gedaan maar omdat ik er verder niet zo veel verstand van heb heb ik een bijlage toegevoegt van msconfig en dan opstarten
maybe helpt dit makkelijker

Bijlagen

Als je hier klikt zie je dat doit.exe spyware gerelateerd is. Actboost weet ik zo ff niet, maar doit.exe moet van je computer af!

Ik zou een Hijackthislogje op antispywareoffensief.nl plaatsen. Hoe dat gaat staat hier.

Nog wat verder gekeken: hier kun je zien dat actboost32.exe een worm is. Op deze site staan ook instructies hoe je die kunt verwijderen, maar ik zou eerst de instructies van antispywareoffensief afwachten, wellicht dat je met hun hulp de worm kunt verwijderen.

Laatst bewerkt:
ohkii bedankt dat wou ik ook even weten namelijk nu nog zorgen dat die normaal kan opstarten!!
tnx ik zal het gaan proberen nu!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan