Kan niet warrock door Punkbuster

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtwo

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Hallo.
Als ik warrock ingame ben. hoort er normaal iets te staan van punkbuster.
maar bij mij staat er helemaal niks. ik heb de punkbuster setup al gedownload en check for updates gedaan. alle patches geupload.. maar hij doet het nog steeds niet. Heel af en toe doet die het zomaar. maar normaal als ik op een level klik. krijg ik alleen maar zwart beeld.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Dank u.

herinstalleer het, ik speel namelijk bf vietnam en ik moest hm eerst herinstaleren dus.

Dat heb ik al 3x gedaan helaas

Wanneer je je inlogd en vervolgens in een map zit (Netherlands, Germany enz enz..) Krijg je steeds in het chatvenster een melding van Punkbuster?

Toen ik het nog speelde heb ik dit ook wel eens meegemaakt. Het gaf telkens aan dat het probleem ''in a view minutes'' voorbij was. Ik heb dus ook lang gewacht en opeens kreeg ik geen punkbuster meldingen meer en kon het vanaf dat moment weer spelen...

Of misschien bij Progr & Onderdelen niet kiezen voor verwijderen maar HERSTELLEN. Of probeer een Systeemherstel te doen vanaf het moment dat het spel nog wel werkte. Beetje overbodig misschien maar het zou goed kunnen helpen!!

Succes..:thumb:

Laatst bewerkt:
Hee.
Ik heb het al proberen te herstellen.
Ik krijg ook geen melding in het chatvenster, dat is het raare.
Heel af een toe doet hij het. maar 8 van de 10 keer klik ik op een game en alles wat ik krijg te zien is een zwart beeld met me muis.

Firewall al geprobeerd, herstellen, opnieuw installeren, pbsetup.
Alles maar hij doet het niet.

Toch bedankt voor je advies.

Hee.
Ik heb het al proberen te herstellen.
Ik krijg ook geen melding in het chatvenster, dat is het raare.
Heel af een toe doet hij het. maar 8 van de 10 keer klik ik op een game en alles wat ik krijg te zien is een zwart beeld met me muis.

Firewall al geprobeerd, herstellen, opnieuw installeren, pbsetup.
Alles maar hij doet het niet.

Toch bedankt voor je advies.

Had je al een systeemherstel gedaan?:cool:

Wat bedoel je precies met systeemherstel?

Dat is een herstel van je computer maken vanaf een bepaalde datum. De instellingen vanaf die datum (dus de datum dat warrock nog deed) worden herstelt. Je kunt een systeemherstel uitvoeren vanaf het configuratiescherm -> systeem(beheer)

Dat is een herstel van je computer maken vanaf een bepaalde datum. De instellingen vanaf die datum (dus de datum dat warrock nog deed) worden herstelt. Je kunt een systeemherstel uitvoeren vanaf het configuratiescherm -> systeem(beheer)

Je vergeet wat..

* Als je systeemherstel uitvoerd, dan gaan er geen documenten verloren

Je vergeet wat..

* Als je systeemherstel uitvoerd, dan gaan er geen documenten verloren

Nou...niet bepaald vergeten. Als er dingen verloren gingen had ik dat vermeld:thumb:

Maar bijdeze dan: er gaan geen bestanden verloren;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan